Sealine Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei.. Kjøpte for et år siden en ny stasjonær pc fra komplett, den har fungert strålende hele veien. Plutselig for en ukes tid siden fungerte ikke lenger internett, og jeg lurer på hva i alle dager det er som kan ha skjedd. Har lokalisert problemet, så jeg vet det ikke er problemer med nettet, men at det sitter i selve maskinen. Det lyser rødt bak på pcn når jeg setter inn nettverkskabelen og jeg får feilmelding nede til høyre på skrivebordet. Syntes det virker sykt spesielt hvis nettverkskortet plutselig bare tok kvelden, men det kan jo tyde på at det er dette som har skjedd.. Noen forslag på hva jeg kan prøve ut, eller noen idè om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Reinstallere nettverksdriver kanskje. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hørye klikk på nettverksikonet og feilsøk problemer, har selv hatt lignende problemer og det løses ofte ved å starte opp driveren på nytt med feilsøkingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå