AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg er 26 år gammel og er i ett langvarig forhold. Det siste året har jeg mer og mer begynt å klå på dama om natten. Det startet i halvsøvne, nesten mer som kosing, men det har forverret seg. Nå gjør jeg det med fullt overlegg i håp om å få gjennomført ett samleie uten at hun våkner. Det hender at jeg får det til men som oftest våkner hun, blir irritert og dytter meg vekk. Hva er det som skjer med meg? Jeg tror jeg trenger litt hjelp med forstå hva dette er? Er det noen andre som tenner på å ha sex med en sovende jente??? Anonymous poster hash: 63927...3f5 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Du bør nok høre med henne om det er ok for henne før du gjennomfører det. Anonymous poster hash: 589ed...968 5 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Høres da digg nok ut det, prat med dama. Hvis hun er åpen for nye ting og litt småkinky er hun sikkert med på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+781234 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Det er nok utvilsomt ikke greit for henne... I tillegg er dette ulovlig, grenser jo til voldtekt. Oppsøke profesjonell hjelp? Endret 5. september 2013 av Slettet+781234 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Det er nok utvilsomt ikke greit for henne... I tillegg er dette ulovlig, grenser jo til voldtekt. Oppsøke profesjonell hjelp? Kjenner du dama? Eller er du AB som starta tråden? Om du er trådstarter, så får du rett og slett bare la være da... Eller få henne med på å fake at hun sover når dere har dere. Anonymous poster hash: 589ed...968 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+781234 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Kjenner du dama? Eller er du AB som starta tråden? Om du er trådstarter, så får du rett og slett bare la være da... Eller få henne med på å fake at hun sover når dere har dere. Anonymous poster hash: 589ed...968 Jeg lurer vel mer på hva dette er for noe? Og om andre har opplevd eller vet om noe liknende? Endret 5. september 2013 av Slettet+781234 Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Send meg en PM du, så kan eg fortelle deg om mine erfaringer om dette Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Dere kan jo snakke om det? Prøv å sett ord på hvorfor du tenner på henne når hun sover, fortell henne deretter hva du har kommet fram til, og spør om du kan ha sex med henne når hun sover. Hvis hun ikke vil våkne midt på natta så kan dere jo prøve at du vekker henne med sex om morgenen, eller at hun tar seg en avtalt middagslur med påfølgende sex. Men det er viktig å respektere et nei for et nei. Som allerede har blitt sagt, å ha sex med en sovende person er per definisjon voldtekt, og hvis hun misliker det og du fremdeles gjør det mot hennes vilje, så kan du fort ende opp singel. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Dere kan jo snakke om det? Prøv å sett ord på hvorfor du tenner på henne når hun sover, fortell henne deretter hva du har kommet fram til, og spør om du kan ha sex med henne når hun sover. Hvis hun ikke vil våkne midt på natta så kan dere jo prøve at du vekker henne med sex om morgenen, eller at hun tar seg en avtalt middagslur med påfølgende sex. Men det er viktig å respektere et nei for et nei. Som allerede har blitt sagt, å ha sex med en sovende person er per definisjon voldtekt, og hvis hun misliker det og du fremdeles gjør det mot hennes vilje, så kan du fort ende opp singel. Eller med brev og besøksforbud og betinget eller ubetinget dom. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Unnskyld meg, men hva er det som er opphissende med sovende damer? Mulig jeg har helt andre interesser, men jeg fatter det bare ikke. Det må da være mer moro når dama er våken? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det er vel noe søtt, nusselig, fredelig og uskyldig med sovende damer som kan tenne tipper jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det er absolutt ikkje unormalt, men om du skal leve ut fantastien så må du ha god kommunikasjon med partneren. Det finnes td. dei som driv med simulert voldtekt, der dei har eit sikkerhetspassord i tilfelle dei vil avbryte. At ho er ubevisst under akten kan kanskje komplisere det litt, men dersom ho er med på det og det er planlagt så ser eg ikkje noko problem. Unnskyld meg, men hva er det som er opphissende med sovende damer? Mulig jeg har helt andre interesser, men jeg fatter det bare ikke. Det må da være mer moro når dama er våken? Du har andre interessert, fetisher eller kva ein måtte kalle det ja, men det betyr ikkje at det er noko feil ved det. Om det er noko eg har lært av Internett så er det at folk har mykje forskjellige, og snodige, fetisjer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Det er voldtekt å ha sex med noen som sover. Om det så er kjæresten din. Anonymous poster hash: f1b69...147 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det er voldtekt å ha sex med noen som sover. Om det så er kjæresten din. Anonymous poster hash: f1b69...147 Ikkje når det er avtalt på førehand. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg