foenix Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg prøvde å sende noen bilder med Windows Live Mail og ble spurt om jeg ville sende disse som en foto email der mottaker fikk bildene forminsket, men kunne se disse i et slide-show. Jeg svarte ja på dette, noe som medførte at jeg verken fikk sendt denne mailen eller andre mail i etterkant. Det virker som om dette blokkerte et eller annet i systemet. Hva kan jeg evt. gjøre for å få det til å fungere igjen? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Høres ut som at mailen ligger i utboksen din, du må mest sannsynlig fjerne den bilde-mailen for at de andre skal bli sendt. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Høres ut som at mailen ligger i utboksen din, du må mest sannsynlig fjerne den bilde-mailen for at de andre skal bli sendt. Dersom jeg klikker meg inn på utboksen finner jeg ingen mailer der, så det må nok være noe annet som er galt. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Full mailboks? Kan nok ikke være det heller, siden jeg får inn andre mailer. Jeg testet ut dette ved å sende disse bildene til meg selv først, dvs. til en annen mail-konto på den samme pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå