Cuber Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei, Jeg blir 16år i slutten av Mars og lurte på når jeg kan ta oppkjøring til Lett-MC lappen? Har lyst til og ta den så tidelig så mulig Lenke til kommentar
naijsy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 hey yo eg bynne på trafikalt på tirsdag også e det bilteori i starten av juni så e eg sirka ferdi med alt og mc teori og oppkjøring i slutten av april da har æ bursdag så det e great timing men eg vil tru det e forskjellig fra skole til skole men det e vell ikke umulig at du også finn en som e så tidlig Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Naijsy, du skal ikke igjennom noe bil teori når du kjører opp til A1, men du skal igjennom et kurs for MC.Og til TS, oppkjøring foregår som oftest fra 1. april til 1. oktober, noen ganger starter det tidligere, men det er helt avhengig av forholdene. Endret 17. september 2013 av MhMh Lenke til kommentar
naijsy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Naijsy, du skal ikke igjennom noe bil teori når du kjører opp til A1, men du skal igjennom et kurs for MC. Og til TS, oppkjøring foregår som oftest fra 1. april til 1. oktober, noen ganger starter det tidligere, men det er helt avhengig av forholdene. steike glad at eg hadde feil haha takk for den haha mindre stress Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kjøreskolen i Hønefoss starter i hvert fall så fort snøen er gått, og slutter 1.oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå