TheBeliever9 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 heinår jeg gikk på do nå nettopp ble jeg litt skremt når jeg så ned i do. det var den vanlige, brune perfekte bæsjen, MEN der lå en hel hau "rosiner" så slik ut ihvertfall. hva kan dette bety? jeg spiste jo en hel hau rosiner iste, men bæsjer jeg de ut eksakt slik de ser ut når jeg spiser de da? haha xD tok bilde også,kan dele det men satt det på vent da jeg tenkte folk kan bli kvalme eller no ? Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du bare får det ikke til du... 2 Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Du bare får det ikke til du... får ikke til hva ? uansett hvor morsomt du tror dette er så er jeg faktisk seriøs.. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Nå har jeg ikke sjekket dette på meg selv (da jeg er sterk motstander av rosiner), men jeg kunne i alle fall tydelig se det i bleiene når gutta hadde fått rosiner i barnehagen Samme gjelder også mais.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Du får i deg for lite fiber og spiser for mye dritt. Spis sunnere og få i deg mer fiber... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg