Gå til innhold

Virus program til WIN 8

Jonathan:D

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger et enkelt og bra antivirus som er gratis jeg skal ha det litt grann til jeg har fått kjøpt et bra virus så hvilket virusprogram burde jeg gå for som er: Enkelt, Bra og kanskje kan gjøre pcen litt kjappere

og det må være GRATIS! :D

Og hvilket antivirus burde jeg gå for som koster penger senere?

Så jeg trenger to Svar :D

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver og få til Windows Defender til og funke men når jeg trykker på aktiver så kommer jeg bare inn på en mappe så skjer ingen ting så går jeg inn igjen og den er ikke aktivert

Er det en legitim versjon av Win8 du har, fungerer Defender, tilnærmet garantert (såfremt det ikke har skjedd noe kluss under installasjon av OS, eller noen har tuklet med noe i ettertid). Har du en ...tvilsom versjon av Win8, er det ikke overraskende om Defender ikke fungerer som det skal.

Lenke til kommentar

Er win8 pc levert med "bundleware" som innbefatter et annet antivirus program.

Da skal som kjent defender være deaktivert til fordel for dette 3de parts programmet.

Det er kjent sak at win8 bundlede pc med f.eks tial av McAffe får den feilen.

Fjerning av McAffe gjøres ikke riktig og man får ikke gjenaktivert defender.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg ville prøvd å få til Windows Defender. Er alt du trenger i en antivirusløsning, raskt og effektivt.

Skaff "geek uninstaller (free version)", sjekk etter andre sikkerhetsløsninger på PC'en og fjern disse. Geek uninstaller er bedre enn den innebygde uninstalleren i Windows, da den også vil fjerne rester slike programmer har en tendens til å etterlate seg.

Er mange andre ting du kan prøve og, dette fks var første resultat jeg fikk på google:
http://www.thewindowsclub.com/unable-to-turn-on-windows-defender

Endret av o-l-a-v
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...