Skog Skrike Blod Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Hei,Mine AKG K450 er desverre oppbrukt, og det er nødvendig med nye. Er svært fornøyd med de jeg har, og kunne egentlig kjøpt samme igjen, men spennende å prøve noe annet...Budsjett: 500-1500 (Aller helst ganske nøyaktig 1000)Størrelse: hmm...on-ear? Liker veldig godt størrelsen på K450. Vil ha noe som er relativt kompakt.Bruksområde: Kun musikkTilleggsinfo: Lytter lite til basstung musikk. Ellers er det mye forskjellig; klassisk, jazz, 60-70-talls folk/psykedelisk rock, akustisk .etc. Også indie/folk/singer songwriter-aktige greierHvilket lydbilde liker/ønsker du? Liker varm klang.Evt kilde: Kun fra MP3-spiller. Det vil si Cowon JHar sett litt på Yamaha PRO 300. Noen som har andre innspill? Takk Endret 5. september 2013 av Skog Skrike Blod Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hva med Sennheiser Momentum On-Ear? Jeg har ikke prøvd de selv, men storebroren er i hvert fall meget god. Ellers kan du jo se på AIAIAI TMA-1, de har kanskje ikke det en vil kalle audiofil lyd, men den er god, og det hele er et meget spennende produkt. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Vurderer sterkt Sennheiser Momentum On-ear...spesielt siden CDON for øyeblikket har 20% rabatt på hodetelefoner.Lyttet til Yamaha PRO 400 på elkjop, og det var helt grusomt forferdelig, så da er nok også PRO 300 utelukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå