billywillie Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har en 98 passat og på den ene siden så har den ene demperen hoppet av et par ganger med det resultatet at den gikk tvers igjennom baklykta. Så det jeg lurer på er om kula den sitter på skal smøres eller trenger fett? Legger med bilde. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei, det ser ut som det mangler et metallklips. Studer demper på andre siden. Skal ikke være nødvendig å smøre. Dersom demper er deffekt, så har de dempere på Biltema (dersom de har inne, grrr) eller på ebay (som jeg foretrekker). Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Den kan gjerne smøres om den er knusktørr/rusten, men det skal ikke være nødvendig å gjøre det regelmessig, bare om man bytter demper, og knapt nok da... Enig i at det skal være et metallklips der, som vanligvis må fjernes før den kan løsnes. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Hei, det ser ut som det mangler et metallklips. Studer demper på andre siden. Skal ikke være nødvendig å smøre. Dersom demper er deffekt, så har de dempere på Biltema (dersom de har inne, grrr) eller på ebay (som jeg foretrekker). Sitter klips på den. Demper fungerer helt fint. (er biltema demper) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå