Gjest Bruker-239845 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Heisann, Har nettopp flyttet, men fikk ikke med meg TV-en. Koster litt å flytte på den, så jeg vurderer mulighetene for å bare kjøpe en ny her jeg bor. Hva må man ut med for en OK 32"? Takk. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Heisann, Har nettopp flyttet, men fikk ikke med meg TV-en. Koster litt å flytte på den, så jeg vurderer mulighetene for å bare kjøpe en ny her jeg bor. Hva må man ut med for en OK 32"? Takk. Tror du bør styre unna de aller billigste tv-ene i butikkene og gå heller for en tv som koster ett par tusenlapper mer. Da får du bedre innstillinger og mer riktig bilde. I bildemodus går du for kino, cinema, eller video, da du får mer riktige farger. Lykke til!!! Og forresten. Du får sjelden gode 32 tommers tv-er i butikken, gå gjerne på nettet og bestill en litt dyrere tv derfra og så henter du den på butikken. Prisene er jeg litt usikker på, men som sagt ikke gå for billigmodellene, men du behøver heller ikke å kjøpe de aller dyreste som har mest mulig utstyr som smart-tv og lignende. Gå gjerne for en mellomting når det kommer til pris. Endret 17. september 2013 av tsetsefluen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå