Submission Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Noen som har en sånn liste? Er ikke god i matte, men er redd det er så mye jeg ikke kan bli. F Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Listen finner du på Samordna opptak sine nettsider, Ingen jobber krever t-matte, men det er forberedende til r-matenatikk, som igjen er krav til enkelte studier - og valg av studie kan ha innvirkning på hvilke jobber du kan få. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Jeg skjønner ikke så veldig mye, lærerer gir dårlig informasjon om det hele. Kunne du sendt en direkte link? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/spesielle-opptakskrav/om-spesielle-opptakskrav/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ingen studier på Samordna opptak har 1T matte som opptakskrav. Klarer du ikke 1T matematikk da kan du bare glemme alt av ingeniørstudier og andre matematisk krevende studier som krever R1/R2 eller R1/S1+S2 matte. Kilde: http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/spesielle-opptakskrav/liste-over-kravkoder/index.html Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 T-matte? Alt innenfor data, teknologi, økonomi, realfag, arkitektur og ideelt sett (men dessverre ikke) politikk og journalistikk er noe du da kan ekskludere. Dessuten, matte er gøy! "The only things you have to know are how to make enough of a living to stay alive, and how to get your taxes done. All the fun parts of life are optional." 3 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Liker det Imlekk skriver. Når man kan T-matte, så bruker man det HELE jævla tida, enten man vil det eller ikke. Som ingeniørstudent bruker jeg det jeg kan av T-matte nærmest konstant. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er hel drøss av yrker av ymse slag du kan bli uten T-matten, problemet er at du uansett trenger å kunne mer avansert matte for å få god kompetanse i yrket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå