BirgerCaC Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Liten Bump. Jeg føler ikke at man skal kunne gå til sykkel mekaniker. Ta en fartnøkkel som passer og smør inn kjedet med Rustmiddel, bruk varme og enda mer rustmiddel. Deretter så kan du prøve ett triks som går ut på å få håndtaket på fastnøkkelen lang. Dette knepet er vanskelig og forklare, men prøv å gjør skaftet på fastnøkkelen så lang som mulig. Da er det lettere å løsne bolten. Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Gassbrenner gjør underverker, virker ikke som om det ble prøvd varme? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvis han ikke prøvde varme etter at samtlige ba ham om det så er det ikke meningen at den pedalen skal av. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er angronom og jeg opplever slike problemer stadig vekk. Rustspray også varme gjør underverker! Det er til og med noen ganger jeg lurer på hvordan bolten løsnet så lett Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Hei. til informasjon, så prøvde jeg virkelig ALT. Verkstedet ga også opp, og endte opp med vinkelsliper for å komme til kranken. Bytta alt! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Ha, ha! Dette ble kjedelig for deg da. Når man tyr til vinkelsliper sp kan man godt si den mutteren virkelig satt godt fast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå