Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe høyttalere til bil

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en bmw e36 med et foreløbig brukbart anlegg, men jeg skulle gjerne oppgradert selve høyttalerene. Har satt inn en dobbel 12" basskasse bak (med forsterker selvsagt :p ), og en kenwood kdc-bt92sd-spiller forran.

Det som er igjen da er 2 diskant høyttalere forran, og 4 mellomtone-elementer som er forran og bak, de to forran bytta jeg ut med noe random shit til 300 kr :p har sett på denne, men aner ikke om den er noe bra. Eneste som kan by på problemer er at tweeterne (eller hva man kaller dem) sitter i døra. Altså den skal kunne sitte i en plate med et hull i. Ser at noen komponentsett har tweetere som sitter i sånne runde klumper :p dette vill jeg da ikke ha, jeg vil helst at de skal sitte i døra der de gamle sitter.

Vill helst ha hva som helst av tips, hvor bør jeg kjøpe, hva må jeg se etter? bor i skedsmo, så er ikke langt unna strømmenbilradio om noen mener at dem er best.

edit: Så på et bilde at den jeg linka til ifra dynabel ikke passer, ettersom at tweeterne sitter i sånn rund boks -.-

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De funker veldig bra :)

da var de bestilt, er litt nysgjerrig på hvordan jeg skal feste tweeterne, men jeg finner nok på noe. Når det gjelder koblinga, er det værdt bryet med å koble den til forsterkeren i bagasjerommet, eller tror du spilleren klarer å dra dem helt fint? Eller har det ikke noe å si før jeg spiller veldig høyt.

De funker veldig bra :)

da var de bestilt, er litt nysgjerrig på hvordan jeg skal feste tweeterne, men jeg finner nok på noe. Når det gjelder koblinga, er det værdt bryet med å koble den til forsterkeren i bagasjerommet, eller tror du spilleren klarer å dra dem helt fint? Eller har det ikke noe å si før jeg spiller veldig høyt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...