Skismøring Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det er min drøm. Å bo på landet, og ha en traktor til å hjelpe med gjøremål. 5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jepp jeg eier ikke en traktor, men 4 traktorer, men nå driver jeg jo en stor gård også da... Det er koselig å bo på landet ja! Kanskje du skal vurdere å jobbe for en agronom? Det ar ofte vanskelig å hardt å få kapital og utvikle en gård slik at du skal leve av den med mindre du ikke arver en gård. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg eier ikke traktor, men har en tilgjengelig når jeg trenger det. Den er riktig nok ganske liten (og søt), men det er jo jeg også. Lenke til kommentar
tole Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Jepp jeg eier ikke en traktor, men 4 traktorer, men nå driver jeg jo en stor gård også da... Det er koselig å bo på landet ja! Kanskje du skal vurdere å jobbe for en agronom? Det ar ofte vanskelig å hardt å få kapital og utvikle en gård slik at du skal leve av den med mindre du ikke arver en gård. Ikke rart det blir mange traktorer etterhvert så mange hvite store traktoregg som ligger rundt på jordene. Jeg pleier å gå bort og lytte på dem, så tenker jeg, dette blir nok en John Deere skal du se. Endret 17. november 2013 av tole 4 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Nå er det jo egentlig gras eller halm som ligger i de eggene da, men. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det er min drøm. Å bo på landet, og ha en traktor til å hjelpe med gjøremål. da bør du ha en jobb på siden av. helst en godt betalt en. en norskamerikaner fikk en gang spørsmålet; hva ville du gjordt om du vant en million kroner? han svarte "i would farm and farm until its all gone" Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Nå er det jo egentlig gras eller halm som ligger i de eggene da, men. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hjemme har vi to traktorer. En gammel Massey Ferguson, og en litt nyere Valtra. En ny Volvo-gravemaskin har vi også. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hjemme har vi to traktorer. En gammel Massey Ferguson, og en litt nyere Valtra. En ny Volvo-gravemaskin har vi også. Sååå heldige dere er da Har bare en småtass av traktor jeg da Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Drømmen min er å dra til byen med en rosa traktor, og date damer Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Nei! L4r5 Zetor er ikke noe bra. Jeg pleier alltid å si at jeg aldri kjører andre traktor merker enn Massy Ferguson, John Deere og New Holland. Kanskje også til nød Fendt. Når det gjelder små traktorer så bryr jeg meg ikke så veldig i og med disse nesten aldri er i bruk her på gården. Spesielt bra er New Holland mener da jeg Mange Hydraulikk koblinger, god kjørekomfort, betjening av hydraulikken er lett, stor kraft på tre punkten og ett godt utseende Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM Lenke til kommentar
SuperRetardedStuart Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Eier en Fiat 315 fra 1969 ombygd med 1,9 tdi motor med 90 hester fra en volkswagen passathttp://www.youtube.com/watch?v=FxRJDQjJpUg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå