Spernes Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Her kommer kavaleriet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei, JOHSPE. Annerledes og morsomt bilde, der tittelen blir "prikken over i'en" ! Dersom vi skulle stemt på " Dagens bilde", ville dette vært en av mine absolutte favoritter ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 He,he, artig! Fint gjennomført idê! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ja, her er det så man nesten kjenner ristingen i bakken av "fotsoldatene" Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Takk for hyggelige kommentarer og takk for din "stemme" Albert! Lenke til kommentar
arnsjo Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Artig bilde/motiv:) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kan minne litt om vesener på en annen planet. Kom kanskje til å tenke på det fordi jeg så en slik film på en TV kanal i går kveld. Makro og nærbilder kan gi litt illusjoner og assosiasjoner av og til. Roar Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Kan minne litt om vesener på en annen planet. Kom kanskje til å tenke på det fordi jeg så en slik film på en TV kanal i går kveld. Makro og nærbilder kan gi litt illusjoner og assosiasjoner av og til. Roar Artig at bildet kan sette fantasien i sving. Man kan tenke på en steinaldermann som rir frem på sin "panservogn". Hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg