laaknor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har laga en aldri så liten webbasert MP3-jukebox, med mulighet til å stemme på sanger ol.... Trenger litt hjelp til å teste det, forslag til forbedringer ol.... http://www.globelan.net/DJ.tar.gz insekter (bugs), feature-requests og skryt tas med glede i mot på [email protected] Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvis den er webbaser så kjør den opp da vel! får bare beskjed om en tar.gz må lastes ned. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 *Laster ned og prøver* Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Jeg skal få den opp tilgjengelig på webben for at dere kan stemme på sanger jeg skal høre på, må bare konfe brannmuren til det først... *har ikke peiling på Cisco-brannmurer* Meninga er at du skal laste det ned og prøve det selv.... på egen maskin.... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hva mp3 spiller bruker den? mplayeR? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Det velger du selv i daemon.php, jeg bruker mpg123, men mplayer godtar vel også kommando-linje, så den kan nok også brukes..... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 skal snart legge det inn på serveren min og teste må bare få opp php støtten Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Bruker ikke mplayer mpeg321?? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Det støtter mpeg321 i hvertfall, men spiller egentlig ingen rolle hvilken mp3-spiller du bruker, så lenge den støtter kommandolinje, og mp3.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå