Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Enda en tråd om gutten er interesseeeert....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke jeg vel.. ikke så lett å forstå hva dere gutter tenker.. det var jo jeg som bare gikk av bussen med han, så han hadde jo ikke annet valg, haha...

Anonymous poster hash: f8cc5...e05

Hvor gammel er du egentlig? Du sier jo du ikke er fjortis, men dette blir litt fjortisfakter for meg hvertfal :tease:

Uansett., Back to topic... Vi gutter, vi er enkle å forstå...!

Det er dere jenter som er er mareritt og skjønne seg på! Vi gutter er straightforward .... Sier vi A mener vi A... Dere jenter kan jo si A og mene O liksom, det er ikke like lett å skjønne hele tiden :wee:

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er dere jenter som er er mareritt og skjønne seg på! Vi gutter er straightforward .... Sier vi A mener vi A... Dere jenter kan jo si A og mene O liksom, det er ikke like lett å skjønne hele tiden :wee:

Nemlig!

Hun: Ja, klart det er greit at du går ut med gutta ikveld-smilefjes. Jeg er opptatt ikveld uansett.

Han: Greit! Hadebra!

Hun: Kos deg kjære! -smilefjes og hjerte-

Han: *går*

Hun: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH. ARGH! Denne helgen kommer jo halvtårsdagen vår, vi burde jo planlagt den. *Flytter ut*

Senere:

Han: Hvorfor flyttet du ut?

Hun: * Ser sur ut* Ja det kan du jo tenke deg selv. *går sin vei og gråter fordi de måtte skilles*

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ooooooppppdatering(!!!!!)

I dag så han som saft hei til meg. Jeg spurte hvorfor han ikke bare kan ta t banen son meg så det går fortere. På slutten av skoledagen tror jeg han vinket til meg.. jeg viste med hånden at han skulle komme over, så endte med at vi tok t banen sammen. MEN sp Jar jeg en irriterende venninne som jeg mistenker liker han.. hun bare stjeler samtalen til meg og han og dominerer hele greia for meg. Faen.. :( tenk om han begynner p like henne? Jeg merker jo at han titter over på meg noen ganger tror jeg... I dag så vi bare være og sees... Ikke noe spess. Hva faen skal jeg gjøre?????

Lenke til kommentar

Ooooooppppdatering(!!!!!)

I dag så han som saft hei til meg. Jeg spurte hvorfor han ikke bare kan ta t banen son meg så det går fortere. På slutten av skoledagen tror jeg han vinket til meg.. jeg viste med hånden at han skulle komme over, så endte med at vi tok t banen sammen. MEN sp Jar jeg en irriterende venninne som jeg mistenker liker han.. hun bare stjeler samtalen til meg og han og dominerer hele greia for meg. Faen.. :( tenk om han begynner p like henne? Jeg merker jo at han titter over på meg noen ganger tror jeg... I dag så vi bare være og sees... Ikke noe spess. Hva faen skal jeg gjøre?????

Noen innspill? :(

post-276311-0-89181900-1378511773.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du slutte å trolle? Jeg er uansett penere enn henne, så.. noen tips til hva jeg kan gjøre? Og hva synes dere om jenter som flørter og tar initiativ? Yee or noo ?!?!?

Jeg synes du troller. Hvem som er penest er subjektivt. Og du kan ikke tvinge han til å like deg bedre enn henne. Vær deg selv og håp at det er din personlighet han vil ha. Din venninne må få lov til å snakke med han og.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg synes du troller. Hvem som er penest er subjektivt. Og du kan ikke tvinge han til å like deg bedre enn henne. Vær deg selv og håp at det er din personlighet han vil ha. Din venninne må få lov til å snakke med han og.

Jeg er enig med kongen her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...