AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei. I går møtte jeg tilfeldigvis på gutten som jeg går i klasse med, på bussen. Jeg gikk av samme stopp som han. Tok da initiativet til å slå følge sammen noen få meter.. vi sa deretter hadet, og jeg merket blikket holdt liiiitt lenger enn normalt. Hva betyr dette.. i dag så han det var koselig at vi gikk sammmen. Så han det bare for å være hyggelig? Plutselig i gymmen i dag, gikk han forbi meg , men samtidig at han tydeliiiig kom litt borti med armen... Ehh hva betyr det?? Blikket vårt har møttes flere ganger, men.... Tilfeldig eller? Kjenner han ik så godt. Hah fy faen jeg føler meg som fjortizZ nå.. :b Hvaaa tror dere? Hva skal jeg gjøre? Prøve meg på litt sånn blikkontakt flørting i morgen? Beklager for rotete tekst men skriver fra mobil atm Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Koselig å gå noen få meter fra bussstoppet? Han er interessert eller femi. Lur deg til å komme borti han, jo lengre jo bedre. Stå nærmere når du snakker med han enn du ville ellers. Ser han på deg ser du litt tilbake, og så ser du ned og rødmer! Ser du på han ser du ned så å si med en gang han ser på deg, han tok deg i å kikke. Se han lenge inn i øynene under samtaler. Men du, ikke overdriv da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Hvorfor tror du han er interessert da?;p Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Fordi han sier at den korte gåturen på noen meter var koselig? Jeg vet ikke hvordan det er med dere jenter, men normale og heterofile gutter snakker sjeldent om koselige 50 meters gåturer. Iallefall så vidt jeg har erfart. Turen var koselig fordi han likte deg(som i <3). Og hvorfor skulle han se deg i øynene lengre enn naturlig når dere sa ha det? Ville han si noe mer kanskje? Er det noen ting han kunne tenkt seg å si, men ikke turte å si/følte tiden var inne for å si, som ikke kan være relatert til at han likte deg? Jeg vil ikke tro at han vurderte å si noe slikt som "Jeg har det vondt" eller "Du lukter vondt?" Om de andre tingene du nevnte: Øynene deres kan helt fint møtes uten at det betyr noe, det du må se på her er hvordan reaksjonen blir, og om det virker som om han oppsøker øyekontakt. I en gymtime er det vel ikke så uvanlig at dere dulter borti hverandre. Du ser selv om det var uhell eller med vilje. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Hahaa, digger deg allerede! Mhm, det virket som begge kanskje Ville si noe... No Han hadde plenty av Andre steder å gå skal jeg si deg! Men i stede gikk ham rett forbi meg, kom tydelig borti med armen uten å si sorry? Ehh.. sjenert? Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hahaa, digger deg allerede! Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Ja, men prøv nå å fokuser på gutten som dulter borti deg. Jeg synes du går litt fort frem her. Jeg vet ikke hva du heter engang No Han hadde plenty av Andre steder å gå skal jeg si deg! Men i stede gikk ham rett forbi meg, kom tydelig borti med armen uten å si sorry? Ehh.. sjenert? Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Kanskje det betyr noe, kanskje ikke. Men det passer jo fint inn. Når jeg dulter borti andre personer sier jeg ikke noe, men det er fordi jeg er uhøflig. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Slapp av, jente. Synes du kan vise han at du er interessert. Pettersenper kom jo med noen gode forslag allerede Når den delen er i boks synes jeg du skal spørre ham om å finne på noe. GL ;D Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Det er det jeg prøver på.. jeg skal prøve å ta bussen tidlig i morgen, og håpe på at jeg møter på han. Over i går, stod vi hver side på veien pga ulik buss. Plutselig etter noen minutter, gikk han noen meter nedover slik at han liksom stod på rett linje noen meter over meg på veggen, og begge så da på hverandre i noen sekunder.... Men Herrwgud ass det kan jo være tilfeldig, at han skulle sjekke busstider på stolpen.. lol, jeg er 18 jo men oppførselen min tilsvarer ik alderen atm haha.. driiit :b har så lyst til å holde rundt den deilige kroppen hans.. Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Over VEIEN og ikke veiiiiiiiiieeeeen.. yea mobil Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Lol :-D lykke til <3 Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hah fy faen jeg føler meg som fjortizZ nå.. :b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 I dag sa han plutselig hei? Hmm.. lool haha håper han virkelig ikke leser dette. Jevliig pinlig.. ahahaha Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 han liker deg. tror du han gikk tur med deg for morro skyld eller? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Vet ikke jeg vel.. ikke så lett å forstå hva dere gutter tenker.. det var jo jeg som bare gikk av bussen med han, så han hadde jo ikke annet valg, haha... Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ja han vil ha deg. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Men ikke bann så j***** da. Jenter som banner hele tiden er turnoff. Vet ikke jeg vel.. ikke så lett å forstå hva dere gutter tenker.Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Jo. Jenter derimot som skal gjøre alt så mye mer komplisert enn det egentlig er... Det er som om dere bruker avanserte cosinussetninger og bevisføring hvor dere verifiserer hvert enkelt ledd, når pytagoras kan løse alt på 10 sek :/. I dag sa han plutselig hei? Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Jeg håper det ikke var for plutselig. Ble du skremt? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Slutt og tull!!! Hva betyr det liksom? Hva tror du? Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Slutt å tull* Jeg har allerede gitt deg fasiten. 1+1 = 2 eller 1+1 = (((30*3)-21)/69)*2 = (69/69)*2 = 2 Endret 6. september 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Haha.. å tulle heter det. Anonymous poster hash: f8cc5...e05 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Inviter fyren ut på en kopp kaffe da, kan være en aldeles hyggelig fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå