Niklasp Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Qualcomm lanserte den imponerende smartklokken Toq i går.Denne varer mye lenger enn Galaxy Gear Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ser bra ut! Nå må jeg bare finne ut hvilken smartklokke jeg skal ha... Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Denne eller Sony SW 2 for meg. Venter litt til den går ned i pris da Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Noen andre som synes denne virker mye mer nyskapende enn Gear? 1 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg sikler fortsatt over Pebble jeg da. E-paper lignende, og med mer eller mindre samme funksjonene. Dessuten så ser Pebble bedre ut IMO. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Alle andre smartklokker varer vel lenger enn Galaxy Gear... Lenke til kommentar
Panelovn Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Lett denne fremfor Gear. Penere var den og... Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Vil folk verkeleg ha eit armbåndsur dei må lade fleire gonger i veka? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Nei, men det hjelper veldig at det er nok å legge det i eska mens du sover uten å koble til en knotete microUSB-kabel. Til sammenligning måtte man bende Live View med makt ut av reimfestet og det knakk etter tre oppladinger eller noe. Man er jo vant til å lade allting opp daglig for tiden. Batteriteknologien har ikke holdt følge med utviklinga. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Denne så fin ut. Kanskje den eneste andre klokka jeg kan tenkte meg å ha, men foreløpig er jeg strålende fornøyd med Pebble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg