Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har et problem med at det på en måte kommer ukontrollerende rumlelyder fra halsen etter jeg fks har drukket juice, saft osv. Det er nok ikke noe farlig, men det er veldig sjenerende i offentligheten om det er helt stille.. Er det noen som vet hva det kan være og hva jeg eventuelt kan få gjort med det? har vært sånn i mange år.. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er det raping du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Nei, kan legge til at jeg omtrent aldri raper. Det er en slags rumling i halsen som kommer uansett om jeg har munnen åpen eller igjen. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er ingen ekspert, men vil tippe det er luft som vil ut. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Snakk med en lege hvis det virkelig har vært sånn i flere år. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Slutter meg til M.H. Kan nok være magmunnen som "raper". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Men mamma sier bare at det ikke gjør noe, er ikke et problem osv:( så er redd at legen skal si det samme, og at det faktisk ikke er noe å gjøre med det Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det er et problem hvis det har vært slik å årevis og det er veldig sjenerende for deg! Gjør noe med det, snakk med en lege er rådet mitt. Om han sier det samme, vel...da har du ihvertfall fått sjekket det opp med en profesjonell. Skader ikke å sjekke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Skal prøve å få mamma til å bestille en legetime. Jeg har funnet ut at det kan være min måte å "rape" på i og med at jeg egentlig aldri raper, og aner ikke hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det er luft, og det er ikke farlig. Og sannsynligvis heller ingenting å gjøre med, dessverre. Jeg har samme "problemet" etter en overvektsoperasjon, hvor lufta "tar heisen" mellom svelget og magesekken og lager rumlelyder, men ikke blir skikkelig raping. Kall det knurring og bli venn med det Lenke til kommentar
Swarm Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 det er ikke bare "surkling" eller hva man skal kalle det, som kommer fra slim fra appelsinjuicen? prøv å drikke vann etter appelsinjuicen eventuelt. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 får dette selv noen ganger om jeg drikker ting som er fruktbasert, Apelsinjuice spesielt men også smoothier osv veitafaen hva det er men xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Har tenkt det kan være surkling, men det er så høyt liksom. Kan prøve å drikke litt vann om det skjer ikveld. Takk for tips folkens! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har i det siste vært mer oppmerksom på det og det viser seg at det ikke er særlig lyder om jeg bare drikker vann. Så vet ikke om det kan være luft eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå