Jannis-15 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Månen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei, Jan Erik Johansen. Dette var et flott bilde av Månen !. Har du brukt teleskop,- for eksempel Meade eller Celestron Schmidt -Cassegrain (8" ?). Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Takker. Har brukt teleskop ja. Bruker et Sky Watcher Explorer 200P DS reflektor teleskop, nedblendet til F/20 for maksimal skarphet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Takker. Har brukt teleskop ja. Bruker et Sky Watcher Explorer 200P DS reflektor teleskop, nedblendet til F/20 for maksimal skarphet. Hei igjen, Jan Erik. Takk for tilbakemelding, - det er flott å se høyoppløste astrobilder, og jeg håper det kommer flere ! Sky-Watcher (og Orion) har gode Newton-reflektorer, som optisk sett yter minst like godt som "de to store" jeg nevnte i min første kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Veldig bra av månen, dette! Liker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg