Aleksander- Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har nettop begynt å spille morrowind og synes det er et genialt spill! Men, jeg har fått i oppdrag å drive ut noen necromancere fra "Vas". Der er det mange "demoner" elns, av og til når de angriper meg blir jeg "over encumbered" (uten å ha plukket opp noe). Noen som vet hvorfor evt. om det finnes en antidote eller noe sånt jeg kan drikke for at det skal forsvinne? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det er fordi de bruker et Drain Strength angrep på deg, om jeg husker riktig, er en stund siden jeg spilte det. Når du er påvirket av en eller annen form for magi eller sykdom kommer det opp et lite ikon nede i venstre hjørne. Undersøk de og se om du finner ut mer. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 men du vet ikke hvordan jeg blir kvitt det? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Finst diverse planter og slikt som ordner slikt. Men det enkleste er å oppsøke et tempel og donere litt cash til de søylene som står rundt omkring. Vet det er dårlig forklart, men det er sinnsykt lenge siden jeg spilte det. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Det var ikke så dårlig forklart... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ellers så kan du kjøpe "restore strength" potions i alle butikker som selger potion. De fins også som spells hvis du har god skill i Restoration. Det er en "restore"-potion eller spell for hver hoved-attributt. Ha noen sånne med deg alltid så slipper du å slite når det skjer. Det er også veldig lurt å følge tipset du får av mange, ha noen Divine Intervention spells med deg bestandig, så kan du teleportere direkte til nærmeste tempel og heale deg opp og fjerne sånne "drain"-spells. Du må såklart gå tilbake dit du var etterpå da. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ha alltid med deg slike potions. 0 i strength = teknisk død. Du kan ikke røre på deg om du så bare står i underboksa. I verste fall kan du ta med deg noen Stoneflower petals (Mener det var det de het. Blå blomster. Vokser ved Balmorra og Caldera.) De kan heale 2-3 strength points. Nok til å kaste i fra seg alt, og stikke til nærmeste by. Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Invester i en restrore strength spell, og eventuelt litt training i restoration. Drain strength er noe av det mest irriterende du kan bli utsatt fo ri Morrowind, så det gjelder å noen motmidler. Anbefaler også å satse litt på alchemy og lære deg å lage noen restore strength potions. Hjelper jo også litt å lære seg hvilke monstre som har drain strength som en permanent effekt, og ta spesielle hensyn når du møter disse... Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 I verste fall kan du ta med deg noen Stoneflower petals (Mener det var det de het. Blå blomster. Vokser ved Balmorra og Caldera.) De kan heale 2-3 strength points. Det hjelper lite å drasse på ingredienser såfremt man ikke har noe alchemy skill da! Viss man ikke vet hva ingrediensene gjør så får man heller ikke noe effekt ut av de! Så under 20 på alchemy og et brød klarer ikke å restore fatigue engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå