Cuneax Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Sett deg ned og spill med god samvittighet.Dataspill gjør deg yngre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Interessant. Hadde det bare vært et spill som hadde fikset min sosiale idioti, så hadde nok jeg blitt glad for det, men det skjer nok ikke med det første. Endret 7. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest medlem-187564 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Interessant. Hadde det bare vært et spill som hadde fikset min sosiale idioti, så hadde nok jeg blitt glad for det, men det skjer nok ikke med det første. En start hadde jo vært å ikke promotere at man stemmer RV. oh no i didn't Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) En start hadde jo vært å ikke promotere at man stemmer RV. oh no i didn't Så det hjelper meg med mine sosiale ferdigheter? Først og fremst heter det RØDT. RV har ikke eksistert siden 2007. For det andre er det ingenting som er galt med å være sosialist. For det tredje; jeg ble født slik, og derfor har jeg problemer med å det sosiale. Endret 8. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg