Rembrandt Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei, lurer på om noen som kan gi meg tips og råd til hvordan man kan skrive en 6er stil i norsk skriftlig eksamen? Hvordan skal man forbrede seg og hva er kriterier for å skrive en god artikkel og analysere reklame? Ser frem til svar. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Helt generelt: Presise sjangertrekk, refleksjoner og samfunnsbevissthet. Godt, bortimot feilfritt språk er selvsagt. Strengt tatt det som står på vurderingsskjemaet. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Spør læreren din. Da jeg gikk VG3 spurte jeg om hva som skulle til for å gå fra 5 til 6, og svaret var at jeg måtte være litt mer original. Alt annet var visst på plass. Lærere vurderer dessverre ganske ulikt, så man må spørre for å vite hva de ser etter. På eksamen slipper man heldigvis trynefaktor, i det minste. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvordan har du gjort det i VG1 og VG2? Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Jeg ligger på en 4er og ønsker å gå over til 6 er. Jeg mener at talentet ligger i meg, og den må bare ut og derfor ønsker jeg gode råd og tips til trening for å forbedre mine skriveferdighetet. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Interessant spørsmål. Jeg også kan være nyskjerrig på dette, da jeg ikke føler at jeg helt har "knekt koden". Har fire i standpunkt og eksamen fra i vår, og skal ta opp skriftlig hovedmålseksamen i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå