ehauger Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Med tre nye videokameraer sparer ikke Sony på kruttet. Sony lanserer action, 4k-oppløsning og god lyd Lenke til kommentar
Bryteloff Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Hva med AX1s storebror PXW-Z100 som blant annet tilbyr fjernstyring gjennom en nettleser? http://www.sony.co.uk/pro/product/broadcast-products-camcorders-xdcam/pxw-z100/overview Endret 5. september 2013 av Bryteloff Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 "Sony Handycam FDR-AX1E kan også brukes til å filme hester" Hæ?? 5 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hva med AX1s storebror PXW-Z100 som blant annet tilbyr fjernstyring gjennom en nettleser? http://www.sony.co.uk/pro/product/broadcast-products-camcorders-xdcam/pxw-z100/overview .....eller hva med F5 eller F55 i stedet? Du kan alltid finne noe bedre eller dyrere. Det er $2000 prisforskjell på de to nye Handycam modellene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 "Sony Handycam FDR-AX1E kan også brukes til å filme hester" Hæ?? Jepp. Og du må ha FDR-AX1C hvis du skal filme hunder 1 Lenke til kommentar
Bryteloff Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) .....eller hva med F5 eller F55 i stedet? Du kan alltid finne noe bedre eller dyrere. Det er $2000 prisforskjell på de to nye Handycam modellene. Nå var det ikke dette som var poenget mitt, det jeg siktet til var at de utelot PXW-Z100 av videokameraene som ble lansert i går. Endret 5. september 2013 av Bryteloff Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Nå var det ikke dette som var poenget mitt, det jeg siktet til var at de utelot PXW-Z100 av videokameraene som ble lansert i går. Den har ikke vi fått informasjon om i det hele tatt, derfor har ikke den blitt tatt med i lista. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 "Sony Handycam FDR-AX1E kan også brukes til å filme hester" Jammen - det er jo genialt! Det er stadig unge jenter som kommer og ber om råd til kamera når de skal filme hester i dårlig lys - og nå kan vi anbefale den der - den er hestekompatibel!! (Selv om illustrasjonsbildet til akkurat det nok var a) utendørs i godt lys og b) photoshoppet. ) Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 "Sony lanserer action, 4k-oppløsning og god lyd" Hvilket frekvensområde dekker lydopptaket i de nevnte modellene? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Skulle gjerne hatt videokameraet til 40 k, noen som føler seg generøse? Liker forøvrig ting som NFC, og misliker ting som mangel på opptak i >120 Hz (spesielt på actionkameraet). "Sony Handycam FDR-AX1E kan også brukes til å filme hester" Hæ?? Wow, så handy handycam er blitt! Mitt videokamera blir svart når jeg prøver å filme hester. Endret 5. september 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 4k 120p er fremtiden Lenke til kommentar
Silencioso Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 "Sony lanserer action, 4k-oppløsning og god lyd" Hvilket frekvensområde dekker lydopptaket i de nevnte modellene? Som de fleste videokamera tar HDR-MV1 opp i 48 KHz, så da blir det vell 20Hz - 24KHz, men det er vell ikke akkurat det som avgjør lydkvaliteten. Kvaliteten på mikrofonene og AD-omformeren har nok større betydning, samt at lyden kan lagres som PCM i stedet for en lossy kompresjon. I et kamera til ca. 2200 kroner er nok ikke mikrofoner og AD-omformer i toppklasse (les lydutstyr til mange tusen) , men fokuset på lyd tilsier at de er av bedre kvalitet enn i andre vanlige konsumentkamera i dette prisområdet. Segmentet er det samme som for Zoom Q3HD. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 FDR-AX1E er litt vel fristende, sånn bortsett fra prisen vel og merke. Det koster en fjerdedel av hva jeg tjener på et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg