RBW Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Samsungs oppdaterte Galaxy Note 10.1 byr på noe for enhver smak.Sniktitt: Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Venter fortsatt på at nettbrettene til Samsung kommer med eget tastatur med batteri akkurat som Asus. Hvis det ikke har kommet allerede da. Følger ikke så mye med på nettbrett Lenke til kommentar
Oly Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Endelig et 10" Android nettbrett med høy skjermoppløsning, som sannsynligvis blir å få tak i i Norge hos de fleste forhandlere (jeg ser på deg, Google Nexus 10!). 5 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Endelig, samsung har brukt altfor lang tid på å oppdatere sine tablets, nå var det fare for at apple ville lansere iPad 5 før samsung hadde lansert noe som kunne konkurrere med iPad 4. Disse ser veldig lovende ut etter min mening, her får du det nyeste nye av systembrikker og god skjermoppløsning. Eneste minus etter min mening er de fysiske menyknappene, prisen ser og ganske stiv ut. Dette kan absolutt bli den beste android tableten på markedet, men den vil få konkurranse fra asus TF701. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg synes det var dyrt. 3 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Endelig et 10" Android nettbrett med høy skjermoppløsning, som sannsynligvis blir å få tak i i Norge hos de fleste forhandlere (jeg ser på deg, Google Nexus 10!). Sony Xperia Tablet Z er jo mulig å få tak i hos de fleste forhandlere 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg synes det var dyrt. Ja, den er jo faktisk 1200,- dyrere enn tilsvarende iPad. Men iPad 4 pr i dag er jo moden for oppgradering. Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Tar den minnekort? Ser ikke det nevnt noe sted i artikkelen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 5090 kr for WiFi versjonen? Er den laget av gull? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Man betaler jo ekstra for pennen her. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Man betaler jo ekstra for pennen her. Du mener, man betaler for at det står Samsung på den. Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kan dere PLS skirive noe om LG G Pad? Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ingen info om lansering? Har ventet lenge på noe som dekker to kjernebehov representert separat på markedet. To år tok det å få samlet disse i en enhet... Det kan da ikke være så hinsides vanskelig å montere 1080p og wacompenn i en enhet trodde jeg, men det får nå bare være. Kommer til å bli kjøp så snart den kan tafses på in-person (og nei, n-trig løsningen som er i diverse andre merker er ikke holdbar. Prøv n-trig penn ved siden av en wacom-type og det blir åpenbart hvorfor.) Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du mener, man betaler for at det står Samsung på den. Wacom kan å ta seg betalt for teknologien sin, sannsynligvis touchskjerm teknologien er noe av det dyreste i tableten. Ingen info om lansering? Har ventet lenge på noe som dekker to kjernebehov representert separat på markedet. To år tok det å få samlet disse i en enhet... Det kan da ikke være så hinsides vanskelig å montere 1080p og wacompenn i en enhet trodde jeg, men det får nå bare være. Kommer til å bli kjøp så snart den kan tafses på in-person (og nei, n-trig løsningen som er i diverse andre merker er ikke holdbar. Prøv n-trig penn ved siden av en wacom-type og det blir åpenbart hvorfor.) Flere andre melder at den skal komme i løpet av Q3, men det er jo ikke sikkert at den kommer samtidig i alle land. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Å kjøpe denne med 16GB lagring ville vært latterlig (ja minnekort kan puttes i men ikke optimalt for apps o.l.) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har vært på utkikk etter en ny tablet. Vurdert lenge Sony Xperia Z Tablet og iPad 3. Siste jeg hadde var Samsung Galaxy Tab 7.7 Silver. Denne kommer jeg til å skaffe når den kommer i Norge! Herlig oppløsning og ganske grei PPI på en 10.1 tommers skjerm. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 The Verge har skrevet dette i sin artikkel "[...] it will be released worldwide in 149 countries on September 25th." Jeg ser gjerne for meg at Norge er med i lista. Vi er som regel i topp 30 på lanseringsliste-datoer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fryktelig stiv pris ja.. og jeg som syntes xperia tablet z på 3900,- var litt dryg Lenke til kommentar
G Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg synes priser på nye modeller bare stiger og stiger, samt at butikkene sitter inne med steinalder, bronsealder og middelalder teknologier, som også holder en heller høy pris i forhold til hva de er verdt i sammenlikning med det nye. Hvor lang tid tar det før man ser prisen runde kr 8000 for en mobil eller nettbrett om man casher denne ut i sin helhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg