Cuneax Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Etter haugevis av «falske» logoer er endelig den ekte vist fram.Yahoo avslører ny logo Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Syns den ikke så noe estetisk bra ut. Y og A ser også ut til å ha litt mye positiv "kerning". Smak og behag. Lenke til kommentar
Nohanna Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Tja.. Designeren burde gremmes over sluttresultatet, kapitaler med varierende størrelser pålagt en overdreven og forstyrrende skygge-effekt er lite pent.. Spesielt ikke på en såpass tynn font. I tillegg er de to lillafargene såpass like i verdi at de er vanskelig å skille fra hverandre. Dermed ser man at NOE er rart, men må inn og sjekke nærmere for å finne ut hva. Generelt sett ville den sett bedre ut uten skygge-effekten, men det ville fortsatt ikke være en særlig god logo. På den annen side, er det jo ikke slik at jeg ser logoen deres særlig ofte.. Så det har vel minimal betydning for min del. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg synes min egen (som jeg lagde til forrige nyhetssak) var bedre: Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har brukt Yahoo i flere år, og synes de har den aller beste (online) e-posttjenesten. Synes den nye logoen er ryddigere enn den gamle i hvert fall. Det betyr nok mye PR uansett. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Beste (online) e-posttjenesten? *langimaskasmiley* Sammenlignet med Google Apps er det ikke noe å skryte av. Googles e-postløsning er hestehoder forran. Når det gjelder denne logoen, synes jeg ikke den bærer preg av å være laget i 2013. Enkel og grei er den, men den har ikke den Google feelingen over seg. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nå er jo Yahoo- innboksen blitt en blåkopi av Gmail sin, så den kan da kke være så mye dårligere. Ho sjefa som kom over fra Google hadde tydligvis med seg litt ting fra gamle kontoret i kofferten da hun flytta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg