Joe DiMaggio Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Hei! Jeg har ikke vært på hw markedet på en stund nå, så jeg er litt rusten. Jeg har en relativt ny PC med plass til to skjermkort. Jeg fant frem to gamle skjermkort av typen QuadroFX 3500 og puttet de inn sammen med en SLI bro. Er dette bare plug and play? Eller må det konfigureres? Har ingen feilmeldinger, alt virker greit. Grunnen til at jeg spør er at jeg en gang har hørt at dette må konfigureres. Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Hvis du har innstallert siste nvidia driver, så skal du ha tilgang til nvidia sitt config panel (husker ikke hva det heter). Der inne må du bare huke av på at SLI skal enables, så er det egentlig bare tut å kjør. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) I Nvidia Control Panel skal det jo være en egen meny under 3D settings som heter "Set SLI configuration" Denne vises ikke hos meg. Hvis jeg går inn på View system topology så får jeg listet opp begge kortene (de er helt like). Det står SLI Mode Disabled på begge ,men jeg får ikke endret på det. Endret 16. oktober 2013 av Sveinung Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Hvilket OS har du? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Windows 8.1 Enterprise (Ikke Preview). Endret 16. oktober 2013 av Sveinung Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Okay, jeg har samme problem med 2 x Titan kort i Windows XP. Ikke samme OS versjon, men har heller ikke tilgang til SLI. Uansett når jeg spiller så ser det ut som at begge kortene blir belastet da både temperatur og vifter øker. Jeg vet at Quadro FX 3500 kan kjøres i SLI, så hvorfor du ikke får det opp i Windows 8.1 er jeg ikke sikker. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Har lest litt. Jeg tror det kreves at hovedkortet takler Quadro i SLI spesifikt. Endret 16. oktober 2013 av Sveinung Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Nok mulig det, men trodde da at SLI var SLI, men tydeligvis ikke. Gidder ikke å leste på Internett da jeg kun sitter på "fantastisk" 52 KB/s linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå