Joachim_F Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Unikt indie-spill gir deg rollen som romfarer. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har du spilt det, og kan si noe om det er verdt et kjøp eller ikke? Tror forøvrig du bør få med deg dagens lansering på GOG, om du er ferdig med Thunderscape allerede. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Ikke spilt, men kjøpte det i sted. Vet ikke helt når jeg skal få til til å spille det, ble plutselig så forferdelig hektet på Endless Space igjen... Får følge med på GOG i dag, da. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Fikk meg til å tenke på Noctis (http://anynowhere.com/bb/index.php?l=D4JeGEdhacS6Srr6NfweDCUh&r=lYUhcug3l3hh9gr6Rtv1flhhT4s6Spx5), selv om jeg ikke har spillt den heller (mest fordi jeg fant den for ikke så altfor lenge siden, og ikke har somlet meg til å innstallere den på en VirtualBox el.l. da den ikke kjører i 64-bit windows). Vet ikke helt hva jeg skal si (om MirrorMoon), mulig jeg har blitt litt grafikkhore men synes stilen er litt vel stilistisk til å være et romspill i dag. Men for all den, noen slike spill kan være fine også. Tror jeg, kom ikke på noen i farta Jo, kanskje Another World (Amiga, 1991 eller deromkring)? Men det er en litt annen type spill, og desstuten i 2D. Og veldig kult. I 1991... (men skal innrømme jeg fortsatt liker den). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå