Arodem Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Microsoft hevder at over 100 nye spill er på vei til den gamle traveren. Les hele saken Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Blir spennende å se om den kan går forbi Wii. Wii ligger på 100 millioner solgte, mens 360 så langt har solgt ca. 80 millioner. Endret 5. september 2013 av kilik Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 bra jeg ikke kjøpt den der da, tre aar gaar fort. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 uff, PR folkene til microsoft er så dårlig at det er til å få vondt av. Det virker som om den godeste Yusuf snakket som om det var informasjon som ikke ville blitt offentliggjort. De som forstår hva han mener når han sier 3 år har ikke noe problem med dette, men for uinformerte personer kan det høres ut som om han sier konsollen vil slutte å fungere i 2016, spesielt når media kommer med sine tabloide overskrifter(bad gamer). Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Den holder vel mildt sagt i ihvertfall 10 år til, om man faktisk kjøper opp biblioteket til konsollen, og ikke bryr seg om nymotens. Missledende overskrift, men det er vel slik de får lesere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 FIFA 14 ble vel også releaset til PlayStation 2, skulle vel være bevis godt nok på at gamle konsoller holder ut lenge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Og takke faen for det. Jeg bruker jo til og med den gamle Xboxen min enda, siden flere av spillene ikke er kompatible med 360-en min. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 To ord. Dat framerate. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg kommer til å kjøpe en Xbox 360 etter hver.. jeg har hatt en 360 siden release (den samme), og kommer til å kjøpe en ny en til, med større harddisk, som bråker mindre, og holder en stund.. slik at jeg kan spille mine 360 spill ved en senere anledning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå