fjarle Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Slik er Samsungs nye smartklokke i bruk.Se video av Galaxy Gear Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Greit... Som ventet egentlig. Tror nok jeg står over denne runden. Har mer behov for ei vanntett klokke som måler puls. Gjerne med gps. ...jeg smykker meg ikke med armbåndsur :-) Redigert: Denne har kanskje gps? ekstrautstyr via blåtann? Endret 5. september 2013 av Knutgrus 1 Lenke til kommentar
CLB22 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har ikke så veldig mye tro på Galaxy Gear. For meg så virker menysystemet veldig likt som på apple's iPod nano. Men dette er likevel ikke noe for meg. Har mer bruk for en ny mobil. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Denne kunne nok blitt en suksess, hvis det ikke hadde vært for prisen. Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Blod Harry fra første stund. Hadde den vært å fått som lomme-ur så kanskje.... Nei stemmer, der har jeg jo en mobiltelefon som gjør ALLE jobber 100 ganger bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg