haxtorita Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Godagen, Jeg søker da etter Shooter som er billige, og som er gode.I alkoholform. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Man finner da ingen ting som er billig på polet. Personlig liker jeg best Jägermeister. Kan og i nøden kanskje ta en fisher, type lakris.... Egentlig drikker jeg lite, så vet nesten ikke. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) En god shot må bli Kamikaze shots 2 cl Cointreau (appelsinlikør) 1 cl sprit 1 cl ferskpresset lime 1 ts melis Shakes med knuste isbiter og serveres i shotglass. billig, hmm, kan ikke si det, men kan ikke si noe alkohol her i norge er billig! Endret 4. september 2013 av teb1986 1 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Absolutt ikke billig, men B52 er en god kombinasjon av diverse godsaker. 1 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jäger, Minttu, Tyrker og Fisherman vil jeg anbefale. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kalinka og en pose Fishermans friend Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Sambuca Endret 5. september 2013 av ChristianW Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Mintu er godt, men om du har lyst på tyrker så kan du sende meg PM så kan jeg ordne en jævelig god oppskrift Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Om jeg skal til nøden ha en shot, tar jeg meg som regel en slik en: B52: 2cl Grand Mariner eller annen type typer appelsincognac2cl Kahlua2cl Irish Cream (Baileys)Dog, variantene er artige:B51: Frangelico i stedet for Grand marnier B52 with bomb bay doors: Bombay Gin i stedet for Grand MarnierB52 in the desert: Tequila i stedet for Irish CreamB52 with a full payload: Frangelico på toppen av Grand Marnier, 60% rom på toppen av det. Settes fyr på.B53: Sambucca i stedet for Irish CreamB54: Amaretto i stedet for Grand MarnierB55: Absint i stedet for Grand MarnierB57: Schnaps i stedet for Irish Cream Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jäger, Minttu, Tyrker og Fisherman vil jeg anbefale. Mintu? ahhh fy faeeeen Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Sambuca Der har vi det vettu. Det og jäger er det eneste jeg shotter - i tillegg til tequila en gang i blandt. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Stjeler tråden litt her. Noen som vet om noen gode "frukt" shots? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tjah, frukt? http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/sok?query=Passo%C3%A3&sort=2&sortMode=0&filterIds=25&filterValues=Brennevin Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Vikingfjord (?) sin Ice Shot blueberry er ganske god. Bare 20% så du kan ta dobbelt så mange Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 300 gram "Tyrkisk peber original 5-6 dl vodka uten smakstilsetninger ( 5 dl med kurant og 6 dl uten kurant ) 1 dl absolut vodka kurant 4 dl vann 1 dl ingefærøl litt lime/sitron fra frukt, ikke fra flaske Putt alle dropsene i en 1,5 liters flaske ( Bruk hardplast flaske og ikke de nye fra cola ) Varm vann så det er nokså varmt men ikke så varmt at det koker, Hell det på flasken med dropsene og rist til de blir oppløst og borte ha i ingefærøl,lime/sitron Legg dette i frysern men ikke så lenge at det fryser, bare vent til den blir veldig kald. Ha oppi vodka og absolut vodka kurant og rist det godt, legg det tilbake i frysern, bare pass på at det ikke blir slush, selvom sprit ikke fryser kan det fortsatt bli noen iskrystaller, Eller så kan du sette det i kjøleskapet om det er lenge til du skal drikke. beste shotten jeg noen gang har laget og folk har til og med bedt meg lage det for dem flere ganger etter jeg tok det med på fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå