Tommy.Johansen. Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Defiance Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Rent og flott i s/h - "less is more". Man stopper opp med blikket og undres over hva det rektangulære kan være for noe - en streng statisk form som trosser det dynamiske vannet. Endret 5. september 2013 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Rent og flott i s/h - "less is more". Man stopper opp med blikket og undres over hva det rektangulære kan være for noe - en streng statisk form som trosser det dynamiske vannet. Takk takk jobbet litt for å få det som jeg ville så oppdaget jeg til min forskrekkelse at billed teksten ikke var blitt med da jeg la det ut Så her er den : En jernstang trenger gjennom strømmen av vann der den mot står i trass de sterke strømmer, som en trassig i mot gangs timen. Lurer på om den bøyer for presset.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg