KatrinaS Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Hei. Har selv prøvd dette. Samme gjorde en venn av meg. Spurte fem, og 1 av dem lot meg så vidt ta på brystene, og resten bare flirte og gikk. Er dette greit å spørre om? Det er jo langt i fra noe overgrep. Er hyggelig og spør pent. Hva synes dere? Er dette noe dere kunne tenkt dere? Hvordan hadde dere reagert? (Dette var hovedsakelig for å teste hvor langt jeg hadde kommet med å bli utadvent osv, da dette har vært et stort problem. Jeg er tydeligvis på veldig god vei når jeg klarer dette) Endret 4. september 2013 av BananLaks 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg er stort sett veldig utadvendt og sosial, men jeg synes dette høres veldig spesielt ut. 3 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Dette blir for sært. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Enig at det er litt sært, men det får være. Ingen tar skade av det, og jeg syntes det var morsomt. Og som jeg sa, litt for å teste hvor utadvent jeg er blitt, og hva jeg klarer å presse meg til/tørre å gjøre noe. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Sikkert kult hvis du er 16. 5 Lenke til kommentar
tole Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Når jeg gikk VK II så var det en løk i klassen som gikk rundt å kløyp folk i brystvortene uten å spørre. Kanskje ditt neste prosjekt? Vet om i alle fall et kvinnfolk som går rundt å gjør det samme når hun er ute på byen, og da snakker jeg HARDT. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Når jeg gikk VK II så var det en løk i klassen som gikk rundt å kløyp folk i brystvortene uten å spørre. Kanskje ditt neste prosjekt? Vet om i alle fall et kvinnfolk som går rundt å gjør det samme når hun er ute på byen, og da snakker jeg HARDT.Det gjør jeg ikke. Respekterer selfølgelig andre, og ville aldri gjort noe slikt uten tillatelse. 2 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Kan ikke se hvordan det kan gjøre noen skade så lenge du tar et nei for et nei. Forøvrig, 1 Lenke til kommentar
tole Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Interessant med så mange ulike reaksjoner selv om det er avtalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg