Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre folk på gata om å ta på deres bryster

KatrinaS

Anbefalte innlegg

Hei. Har selv prøvd dette. Samme gjorde en venn av meg. Spurte fem, og 1 av dem lot meg så vidt ta på brystene, og resten bare flirte og gikk. Er dette greit å spørre om? Det er jo langt i fra noe overgrep. Er hyggelig og spør pent.

Hva synes dere? Er dette noe dere kunne tenkt dere? Hvordan hadde dere reagert?

(Dette var hovedsakelig for å teste hvor langt jeg hadde kommet med å bli utadvent osv, da dette har vært et stort problem. Jeg er tydeligvis på veldig god vei når jeg klarer dette)

Endret av BananLaks
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg gikk VK II så var det en løk i klassen som gikk rundt å kløyp folk i brystvortene uten å spørre. Kanskje ditt neste prosjekt? Vet om i alle fall et kvinnfolk som går rundt å gjør det samme når hun er ute på byen, og da snakker jeg HARDT.

Lenke til kommentar

Når jeg gikk VK II så var det en løk i klassen som gikk rundt å kløyp folk i brystvortene uten å spørre. Kanskje ditt neste prosjekt? Vet om i alle fall et kvinnfolk som går rundt å gjør det samme når hun er ute på byen, og da snakker jeg HARDT.

Det gjør jeg ikke. Respekterer selfølgelig andre, og ville aldri gjort noe slikt uten tillatelse.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...