cenenzo Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen som vet om noen gode spill å game? Har nettop spilt leugue of legend, men gårr lei.. takk for alle anbefalinger... Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Haha, det er som å spørre en jente om det er noen fine klær på senteret. Hva slags spill er du ute etter da? Online eller offline? Story based? MMORPG? FPS? De jeg spiller for tiden er Deus Ex: Human Revolution, Europa Universalis 4 og Leaue of Legends, i tillegg til en del småspill. F.eks. Don't Starve, Game Dev Tycoon, Papers Please kan anbefales. EDIT: Just Cause 2! Endret 4. september 2013 av moby_duck 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen som vet om noen gode spill å game? Har nettop spilt leugue of legend, men gårr lei.. takk for alle anbefalinger... Du kan da prøve deg på Dota 2? Dersom du klarer LOL klarer du nok Dota 2 og. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Haha, det er som å spørre en jente om det er noen fine klær på senteret. Hva slags spill er du ute etter da? Online eller offline? Story based? MMORPG? FPS? De jeg spiller for tiden er Deus Ex: Human Revolution, Europa Universalis 4 og Leaue of Legends, i tillegg til en del småspill. F.eks. Don't Starve, Game Dev Tycoon, Papers Please kan anbefales. EDIT: Just Cause 2! alt av online.. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Kommer jo mye ann på hva du liker å spille. Jeg synes Deus Ex: Human Revolution var veldig bra. Men om du er mer for PvP, noe LoL fort tyder på, kan jo CoD fort være ett alternativ. Eller DotA og HoN som alternativer til LoL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Liker du strategi spill er jo Civilization 5 et spill jeg kan anbefale. Har brukt rundt 40 timer på det, og vil bare spille mer og mer! Liker du RPG kan jeg anbefale Fallout 3, så vel som Skyrim. Endret 4. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 CS Shogun 2 Dam via internett Det er så masse!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå