AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Så, for noen måneder siden traff jeg det som nå er kjæresten min i bursdagen til en felles kompis. I denne bursdagen traff jeg også "eksen" hans, som han har et barn med. Denne eksen er helt klart ikke ferdig med kjæresten min, og hun gjør alt for å ødelegge mellom oss. Jeg har fått gjort sånn at alle anropene fra henne går rett til telefonsvarer, men til tross for at jeg har prøvd diverse apper, får jeg ikke blokkert smsene. Jeg får hvertfall 30-40 smser fra henne hver eneste dag, noen ganger flere, og jeg begynner å bli ganske lei. Har prøvd å kontakte Netcom, men de kan ikke hjelpe meg. Så da lurer jeg på, er det noe jeg kan få gjort for å få litt fred? Er det noen vits i å anmelde det til politiet? Anonymous poster hash: b4622...df7 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hvilken telefon har du? Merke/modell. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Sony Xperia Z OP Anonymous poster hash: b4622...df7 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Du kan bruke "Call MMS SMS Blocker" fra Optinno eller Blacklist fra AntTec, begge tilgjengelig på android market. Dette er kun to eksempler på apper du kan bruke. 2 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg vet at Telenor har et "mobbefilter" der du kan legge inn nummere via nett som ikke får lov til å sende deg sms. De blir da lagret i en innboks på nett, men ikke videresendt til din telefon. Hør med NetCom om de har noe lignende? 2 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Dette er trakassering. Anmeld. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå