Szmekken Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Det er gjort Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Men jeg kan altså regne med at dette er rimelig uvanelig, og ikke noe jeg egentlig burde forventet å støte på? Sagt på en annen måte - De aller aller fleste rutere på markedet burde være like selvhjulpede som den opprinelige ruteren? Det skal være plug and play? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hehe ja ok.... Nei da er det vel bare å kaste driten i veggen så hardt du kan! ;P Og skaff deg en ordentlig router... Asus - rest my case.... Men hvis den gamle fungerer, hvorfor bytte? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Men jeg kan altså regne med at dette er rimelig uvanelig, og ikke noe jeg egentlig burde forventet å støte på? Sagt på en annen måte - De aller aller fleste rutere på markedet burde være like selvhjulpede som den opprinelige ruteren? Det skal være plug and play? Ja, skulle tru det... Etter hva jeg har sett og du har sagt, så kan jeg ikke finne noe god grunn til at det ikke skal fungere.... Er nok routeren som er bitchy... Sånn går det når man skaffer seg billig søppel.... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Ok, da kaster jeg inn håndkleet. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hehe den er grei! Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ofte skjer dette fordi ISP'en bare gir ut 1 IP, og leasen til denne er låst til MAC adressen. En vanlig måte å løse dette på, er å slå av/på utstyret du har FØR routeren mens du har den nye routeren koblet i... Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det du snakker om, gjelder modem, og er ikke tilfellet i denne saken... Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Tipper uansett det gjelder IP-lease. Iom. at han ikke har noe modem som kan restartes, ser jeg 3 mulige løsninger. 1. Ring ISP og be de resette. 2. Clone MAC adressen fra den gamle routeren. 3. Vente til lease går ut. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ja og det sa jeg i et tidligere svar, hvis du blar litt tilbake.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå