Gå til innhold

lite mini itx kabinett for tv benken?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne et stilig kabinett for tvbenken,men det er ikke like lett..

Maskinvare jeg har\skal kjøpe er:

Intel Core i7-3770K

Gigabyte GA-Z77n Mini-itx hovedkort

Corsair Vengeance Low profile 16gb

1 stk 2.5" SSD

integrert grafikkkort (i hovedkortet)

Ingen cd\dvd.

Lett tilgjengelig USB er en fordel.

Usikker på strømforsyning,hvor mye trenger jeg minimum,kan jeg klare meg med 200-300w(som følger med noen kabinett)? har nok litt å si på hvilken kabinett jeg velger også med tanke på størrelse\mål.

Pcen skal brukes til musikk produksjon og jeg vil ha et lite og lett kabinett som ser stilfull ut,eller rettere sagt ser minst mulig ut som et typisk pc kabinett..Heller mer en boks som passer ved siden av tv`en.

Hva har jeg og velge mellom med mitt oppsett? Jeg har søkt en god del på norske webshops men ikke funnet noe som har falt i smak.

Endret av kim.l0co
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette så greit ut og ser ut til å ha litt plass men kansje litt stort\tungt?.ikke minst billig.Er 300w nok for mitt oppsett?

streacom FC5B så veldig fin ut,men leste en test at den ikke klarer i7 3770k cpu på 77w..Så blir vel 150w strømforsyning i det minste laget? det er ikke sikker hovedkortet passer heller?

Endret av kim.l0co
Lenke til kommentar

Dette så greit ut og ser ut til å ha litt plass men kansje litt stort\tungt?.ikke minst billig.Er 300w nok for mitt oppsett?

streacom FC5B så veldig fin ut,men leste en test at den ikke klarer i7 3770k cpu på 77w..Så blir vel 150w strømforsyning i det minste laget? det er ikke sikker hovedkortet passer heller?

Nei, den klarer ikke 77W, men hvor mye tenker du da å belaste din CPU? Jeg skal bruke en 77W i5 i samme kabinett, men jeg vil eksperimentere litt med å klokke ned for å få den innenfor.

Lenke til kommentar

æsj...hadde jeg ikke allerede kjøpt noen av delene, hadde jeg uten tvil gått for den mac minien..så rålekker ut..

pc`en er ikke til HTPC-bruk,men musikkproduksjon i Ableton Live 9 + noen vst som krever en del prossessor kraft..

Endret av kim.l0co
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...