ZICKbirkebeiner Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 HeiHar akkurat begynt å studere å trenger i den forbindelse en laptop, skulle helst hatt den i går. Hadde i utgangspunktet tenkt å vente på nye versjonen av mbpro i håp om haswell og ssd på de noe rimeligere modellene, men har funnet ut at det tar for lang tid. Sitter derfor å ser på macbook air 13" men ønsker alikvel innspill til windows baserte modeller. Prisen er vel så billig som mulig, men maks 7900,- som mba koster. Om jeg skal ha pc vil jeg helst bruke enda mindre.Skal hovedsaklig brukes til word og chrome.Ønsker:ca. 13"¨ssdHaswellStøysvaklite varme Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det er ikke akkurat veldig godt utvalg ennå: http://www.prisjakt.no/category.php?l=s140352096&o=produkt_pris_inkmoms#rparams=l=s140352118 Lenke til kommentar
ZICKbirkebeiner Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Ser ut som det blir mba da om ingen har invendinger, er forsåvidt kompetent nok til å skru inn en ssd selv, men er jo greit å ha garanti også. Endret 4. september 2013 av ZICKbirkebeiner Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Du nevnte mbp og tid. Apple har presseevent nå den 10. september. Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta før man kan kjøpe greiene etter det er annonsert der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå