Jotun Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Grunnen til at du må bruke en slik er at hvis ikke sliter du ut den vanntette luka som går til laderen på null komme niks. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Aha, ja da er den absolutt grei å ha Tåler den en støyt, eller bør man ha noe deksel? Er vant til iphone møkk å der ryker det en skjerm bare man ser stygt på den liksom... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Eg har ingenting på min, den har gått i gulvet noen ganger. Men er sikkert lurt å ha noe på.... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Android 4.4.4 er sluppet. Veldig positivt at Sony er første produsent til å komme med nyeste versjon. @SonyMobileNews andd Android 4.4.4; KitKat rolling (phased) for #XperiaZ1, #ZUltra & #Z1Compact app improvements, camera tweaks, security updates & more! Link to Tweet: Endret 27. juni 2014 av learntofly Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Android 4.4.4 er sluppet. Veldig positivt at Sony er første produsent til å komme med nyeste versjon. @SonyMobileNews andd Android 4.4.4; KitKat rolling (phased) for #XperiaZ1, #ZUltra & #Z1Compact app improvements, camera tweaks, security updates & more! Link to Tweet: Hmm... Jeg har ikke fått denne oppdateringen enda. Får hverken gjort det på mobilen (OTA) eller i Sony Bridge. Er jeg den eneste det gjelder for, eller er det bare den norske utgaven som er treg? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Tror den nordiske er treg. Ikke fått noe enda jeg heller. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kernel sources nå på GitHub.. Sony har ansatt Alin Jerpelea fra FreeXperia til å jobbe med å open source alt av device configs og drivere. Sony imponerer om dagen Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) En ting som er rart. Har et headsett fra tritton som ikke funker på z1. Funker på s4 og andre, men ingenting skjer når det plugges i. Mobilen registerer ikke at det er noe headsett koblet til. Er det noen begrensninger her? Funker jo på andre mobiler. Endret 11. juli 2014 av Dinsdale Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Er tritton kundi headsett Endret 11. juli 2014 av Dinsdale Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ha et konstant problem med å spille av videoer på Facebook. Jeg har Z1, men min kollega som sitter ved siden av meg med sin Z2 har akkurat samme problem. Hvordan kan dette løses? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Android 4.4.4 er sluppet. Veldig positivt at Sony er første produsent til å komme med nyeste versjon. @SonyMobileNews andd Android 4.4.4; KitKat rolling (phased) for #XperiaZ1, #ZUltra & #Z1Compact app improvements, camera tweaks, security updates & more! Link to Tweet: Hmm... Jeg har ikke fått denne oppdateringen enda. Får hverken gjort det på mobilen (OTA) eller i Sony Bridge. Er jeg den eneste det gjelder for, eller er det bare den norske utgaven som er treg? Jeg fikk oppdatert telefonen min nå via pc. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg har denne mobilen selv, jeg opplever at signalene både mobil og WiFi svinger veldig. Noen andre som merker dette? Min Nokia har ikke det problemet Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Merker ikke noe spesielt til det... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Noen som vet hvordan jeg kan få bakgr bilde til å ikke croppe seg på alle skjermene? Feks. at jeg har samme bilde på alle screensa mine? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Eneste løsning jeg har funnet er å bytte launcher. Prøv for eksempel Apex eller Nova. Begge har mulighet for dette. En annen fordel synes jeg at du kan ha flere apper pr rad. Jeg har fem i bredden mot fire som er standard. Blir litt mye luft med fire for min smak. Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Android 4.4.4 er sluppet. Veldig positivt at Sony er første produsent til å komme med nyeste versjon. @SonyMobileNews andd Android 4.4.4; KitKat rolling (phased) for #XperiaZ1, #ZUltra & #Z1Compact app improvements, camera tweaks, security updates & more! Link to Tweet: Hmm... Jeg har ikke fått denne oppdateringen enda. Får hverken gjort det på mobilen (OTA) eller i Sony Bridge. Er jeg den eneste det gjelder for, eller er det bare den norske utgaven som er treg? Jeg fikk oppdatert telefonen min nå via pc. Fikk den nå for to dager siden, jeg også. Tok sin tid for den norske versjonen kom Lenke til kommentar
muummi Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Heisann! Vurderer å kjøpe meg denne telefonen, eller htc one m7. Er Z1 en stabil og god telefon? Hvor lang batteri tid får man ved normal gjennomsnittelig bruk? Finnes det noen store negative ting med den? Takker for svar! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Heisann! Vurderer å kjøpe meg denne telefonen, eller htc one m7. Er Z1 en stabil og god telefon? Hvor lang batteri tid får man ved normal gjennomsnittelig bruk? Finnes det noen store negative ting med den? Takker for svar! Z1 leverer milevis bedre batterilevetid enn M7 ihvertfall, men er vanskelig å oppgi nøyaktige tall. Min holder ihvertfall 1-1/5 dag med tung bruk. Ellers er den fin og stabil både med stock ROM og AOSP/CM. Kameraet er utvilsomt bedre enn M7 sitt og det er kjekt at den er vanntett. Negative ting? Oppløsningen på skjermen er knallbra, men synnsvinkelen er elendig. Telefonen kan bli ganske varm ved tung belastning. Ellers har jeg ikke mye å utsette på den gitt. Endret 17. juli 2014 av Untouchab1e Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 @Untouchab1e Hvordan opplever du kamera på Aosp vs stock? Har aldri vært så fornøyd med stock som jeg er på Sony, men det frister litt med Custom rom nå kjenner jeg. Kamera er derimot ganske viktig for meg, så det er det som holder meg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå