Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013

Simkin

Anbefalte innlegg

Avhengig av hvor mye selvfølgelig. Men nå hadde jeg faktisk ikke mobilen mer enn en mnd+ med middelet påført, før jeg solgte den videre da:p Så akkurat hvor lang tid det er jeg usikker på. Men det er ihvertfall "plenty" i den lille flasken til en del behandlinger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei,

Er det flere som sliter med at man ikke får opp varsler når man benytter WIFI?

Ved bruk av WIFI må jeg inn å sjekke messenger, snapchat også videre for å se om det har skjedd noe, men med en gang jeg skrur av WIFI og benytter meg av 4G kommer alle varslene i en fei, selv om jeg allerede har sett dem via WIFI...

Noen løsninger?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Avhengig av hvor mye selvfølgelig. Men nå hadde jeg faktisk ikke mobilen mer enn en mnd+ med middelet påført, før jeg solgte den videre da:p Så akkurat hvor lang tid det er jeg usikker på. Men det er ihvertfall "plenty" i den lille flasken til en del behandlinger.

Hvor mye fikk du for den? Tenker siden du fjernet filmen.

Lenke til kommentar

Desverre faller Android toppmodeller raskt i pris sammelignet med Apple telefoner :( Greidde å spa inn 2500 ,- Kunne sikkert har fått 3k med litt mere tolmodighet, men orker ikke skape meg for 500,-

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å levere min inn til service. Tastaturet lever sitt eget liv noen ganger, må enten låse telefonen eller skru den av for at den ikke skal gå helt amok når jeg skriver. Virker som at hvis jeg trykker på R, så kan den registrere sveip eller trykk på andre siden av tastaturet. Kan swiftkey være årsaken til dette? Eller riper?

Det er ikke alltid den er helt samarbeidsvillig ved scrolling mellom hjemskjermene og under surfing på nett heller, så det er ikke kun når jeg skriver på tastaturet.

Kameraet kræsjer oftere og oftere, opplever også at den begynner å filme når jeg prøver å ta bilde ved å trykke på knappen som er på skjermen.

Har dessverre fått en bulk i gitteret ved høyttaler og mikrofon, har dog ikke mistet den i bakken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting jeg har opplevd i lang tid med Chrome. Jeg kommer nesten aldri inn på aftenposten.no.

Den får 1/10 ladebar, og kanskje, om jeg skifter til en annen app i ti minutter, så har det kommet opp i mellomtiden. Men ellers er det helt håpløst å komme inn, uavhengig av wifi eller mobilt.

Noen som er kjent med hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar

Håper Sony kommer med en fix her nå snart. Oppgraderte til 4.4.4 Kitkat som nylig ble klar for nedlasting her hos meg. Jeg oppdaterte en gang her i forrige uke hvis jeg ikke huser helt feil. Etter denne uppdatene så går batteriet ekstremt fort tomt, selv med stamina mode aktivert. Ladet den opp i går ettermiddag/kveld og idag tidlig eller når jeg sto opp så var batteriet tomt igjen ;( Er håpløst hvis dette blir værende fremover, kan jo nesten ikke gå noen steder uten og ha med seg laderen :S

Regner med det er flere her som har dette problmet? :O

Lenke til kommentar

Håper Sony kommer med en fix her nå snart. Oppgraderte til 4.4.4 Kitkat som nylig ble klar for nedlasting her hos meg. Jeg oppdaterte en gang her i forrige uke hvis jeg ikke huser helt feil. Etter denne uppdatene så går batteriet ekstremt fort tomt, selv med stamina mode aktivert. Ladet den opp i går ettermiddag/kveld og idag tidlig eller når jeg sto opp så var batteriet tomt igjen ;( Er håpløst hvis dette blir værende fremover, kan jo nesten ikke gå noen steder uten og ha med seg laderen :S

Regner med det er flere her som har dette problmet? :O

Har samma problem efter sista uppdateringen. Har som dig stamina och strömspar på och i morse hade jag 39% och har algit av de trådar som använder mest ström (google play's olika trådar ser ut att vara syndaren.). Har inte ens slagit på skärmen en gång under fem timmar, men batteriet var tomt, helt utan användning.

Sony har lyckats förstöra en annars perfekt telefon.

Lenke til kommentar

Jeg har kjør hardreset 3 ganger nå. ER jo slik at man bør jøre dette en gang i året hvertfall. Dt løer alltid alle mine problemer. Snakker bare for meg selv nå. Jeg bruker mobilen til å teste launchere og alt nytt, da tenker jeg at mobilen avogtil blir litt full av ting og tang.

Lenke til kommentar

Jeg har kjør hardreset 3 ganger nå. ER jo slik at man bør jøre dette en gang i året hvertfall. Dt løer alltid alle mine problemer. Snakker bare for meg selv nå. Jeg bruker mobilen til å teste launchere og alt nytt, da tenker jeg at mobilen avogtil blir litt full av ting og tang.

Kjører du backup via google kontoen din da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...