Hotel Papa Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Syns den blir mer bugga for hver dag som går. Er ikke sjeldent at enten Chrome eller Messenger appen kræsjer.. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Cooa : jeg har samme problemer som deg ang lyden. Veldig lav ringelyd og sms lyd og andre varsel lyder, jeg har selvfølgelig skrudd opp Max under innstillinger - lyd. Jeg forstod ikke helt hvordan du fikk lyden opp/høy igjen ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Syns den blir mer bugga for hver dag som går. Er ikke sjeldent at enten Chrome eller Messenger appen kræsjer.. Har du oppdatert til siste fw som kom denne uken? Hadde samme opplevelse før, men alt er stabilt etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Syns den blir mer bugga for hver dag som går. Er ikke sjeldent at enten Chrome eller Messenger appen kræsjer.. Har du oppdatert til siste fw som kom denne uken? Hadde samme opplevelse før, men alt er stabilt etter oppdateringen. Får prøve det. Teit at telefonen må ha minst 50% batteri før man kan oppdatere den. Spesielt når den er koblet til en PC.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Syns den blir mer bugga for hver dag som går. Er ikke sjeldent at enten Chrome eller Messenger appen kræsjer.. Har du oppdatert til siste fw som kom denne uken? Hadde samme opplevelse før, men alt er stabilt etter oppdateringen. Får prøve det. Teit at telefonen må ha minst 50% batteri før man kan oppdatere den. Spesielt når den er koblet til en PC.. Mener det er fordi når selve programvaren flashes og telefonen skrus av, så lades den ikke. Om noe da går galt er det lurt å ha litt ekstra batteri å tære på. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Synes telefonen ble skikkelig treg og rar etter siste oppdateringen. Kamera appen kræsjer. Instagram ble suppe tregt. Facebook kræsjer. Det kan også virke som om telefonen bruker mer strøm, til tross for at alle strømsparings funksjoner er slått på, samme som før oppdateringen.. Det ble rett og slett en skikkelig bugga telefon. Skuffa.. 1 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Snapchat å kameraet har jeg også hatt problemer med etter oppdateringen :-( Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kom en oppdatering idag. Vet ikke hva den gjør, men kanskje den fikser noe. Lenke til kommentar
cooa Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 New update (14.3.A.0.757) now rolling to Xperia Z1, Z Ultra and Z1 Compact; fixes KitKat sound bug issue Sony is now rolling out the Android 4.4.2 KitKat bug-fix, just as it had promised last week. Firmware build 14.3.A.0.757 replaces the previous KitKat build (14.3.A.0.681) and fixes the sound bug issue which frustrated many. The issue related to sounds from the handset being played through the internal, rather than the external speaker. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Noen som sliter med bl.a MMS etter oppdatering? I tillegg til at kamera krasjer og skjermen ikke slår seg på etc er dette irriterende. VIl anbefale å ikke oppdatere om du ikke har gjort det. Har telenor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Sliter ikke med noenting etter siste oppdatering. Chrome beta tar seg en pause av og til, men det er vel litt av poenget med en beta..... Har også telenor. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Støtter ikke hangouts MMS? Får ikke sendt når jeg velger denne som std for meldinger. Kan ikke gå tilbake til muligens da denne bare kræsjer. Bør jo støtte MMS syntes jeg. Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Det dummeste jeg gjorde var å installere. 4.4.2 oppdateringen... Kamera er utrolig bøggete, snapchat er blitt ubrukelig, lagger av enkle oppgaver som skriving og surfing. Og ja, jeg har resatta telefonen til fabrikkinstillinger etter oppdatering. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Sånne ting synes eg er så snodig. Samme software på flere telefoner der noen blir buggete andre ikke. Eneste eg har opplevd etter oppdatering var når eg såg på et bilde sendt via mms. Da "låste" alt seg. Men det viste seg etter restart av telefonen at var fullskjerm visningen av bildet som man måtte swipe fra toppen for å avslutte Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Faan til dritt. Byttet fra Samsung fordi jeg var dritt lei telefoner som hang og restartet seg. Nå plutselig har den jævla Sony dritten begynt å henge og låse seg for et godt ord. Kamera virker ikke og plutselig så låser den seg uansett hva jeg gjør. Har alle de nyeste oppdateringene og telefonen har vært ok, helt inntil for et par dager siden. Dette begynte helt ut av det blå. Når den låser seg, så må jeg holde inn på knappen og lyd opp til den restarter seg. Da durer det tre ganger i den. Hvordan får jeg slettet cache på denne? På samsung var det bare å holde inne på knappen og lyd ned( mener jeg det var) til den startet opp med Android figuren og en spesiell meny. Får ikke til det på denne. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Meny innstillinger lagring, trykk på buffrede data. Da får du spørsmål om du vil slette dem. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Meny innstillinger lagring, trykk på buffrede data. Da får du spørsmål om du vil slette dem. Takker. Jeg avinstalerte den nye Google kamera appen og etter det har telefonen oppført seg fint. Lurer på om det var en kræsj der gitt. Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er det noen som har erfaringer rundt å fjerne skjermfilmen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Er det noen som har erfaringer rundt å fjerne skjermfilmen? Vær forsiktig når du fjerner den ihvertfall. Ellers er skjermen ømfintlig for fingermerker og smuss ettersom den ikke er oleofobisk behandlet, ett slikt middel gjorde derimot susen for min egen del når jeg hadde telefonen Amobil som artikkel rundt dette middelet http://www.amobil.no/artikler/fiks-sony-skjermenes-storste-problem-selv/156321 Endret 30. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er det noen som har erfaringer rundt å fjerne skjermfilmen? Vær forsiktig når du fjerner den ihvertfall. Ellers er skjermen ømfintlig for fingermerker og smuss ettersom den ikke er oleofobisk behandlet, ett slikt middel gjorde derimot susen for min egen del når jeg hadde telefonen Amobil som artikkel rundt dette middelet http://www.amobil.no/artikler/fiks-sony-skjermenes-storste-problem-selv/156321 Takk! Dersom du har middlet på skjermen din, hvor lenge sitter det før et nytt lag må på? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå