Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns den blir mer bugga for hver dag som går. Er ikke sjeldent at enten Chrome eller Messenger appen kræsjer..

Har du oppdatert til siste fw som kom denne uken? Hadde samme opplevelse før, men alt er stabilt etter oppdateringen.

Får prøve det. Teit at telefonen må ha minst 50% batteri før man kan oppdatere den. Spesielt når den er koblet til en PC..

Lenke til kommentar

Syns den blir mer bugga for hver dag som går. Er ikke sjeldent at enten Chrome eller Messenger appen kræsjer..

Har du oppdatert til siste fw som kom denne uken? Hadde samme opplevelse før, men alt er stabilt etter oppdateringen.

Får prøve det. Teit at telefonen må ha minst 50% batteri før man kan oppdatere den. Spesielt når den er koblet til en PC..

Mener det er fordi når selve programvaren flashes og telefonen skrus av, så lades den ikke. Om noe da går galt er det lurt å ha litt ekstra batteri å tære på.
Lenke til kommentar

Synes telefonen ble skikkelig treg og rar etter siste oppdateringen. Kamera appen kræsjer. Instagram ble suppe tregt. Facebook kræsjer. Det kan også virke som om telefonen bruker mer strøm, til tross for at alle strømsparings funksjoner er slått på, samme som før oppdateringen.. Det ble rett og slett en skikkelig bugga telefon. Skuffa..

• Liker 1
Lenke til kommentar

New update (14.3.A.0.757) now rolling to Xperia Z1, Z Ultra and Z1 Compact; fixes KitKat sound bug issue

Sony is now rolling out the Android 4.4.2 KitKat bug-fix, just as it had promised last week. Firmware build 14.3.A.0.757 replaces the previous KitKat build (14.3.A.0.681) and fixes the sound bug issue which frustrated many. The issue related to sounds from the handset being played through the internal, rather than the external speaker.

Lenke til kommentar

Det dummeste jeg gjorde var å installere. 4.4.2 oppdateringen... Kamera er utrolig bøggete, snapchat er blitt ubrukelig, lagger av enkle oppgaver som skriving og surfing.

Og ja, jeg har resatta telefonen til fabrikkinstillinger etter oppdatering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sånne ting synes eg er så snodig. Samme software på flere telefoner der noen blir buggete andre ikke.

Eneste eg har opplevd etter oppdatering var når eg såg på et bilde sendt via mms. Da "låste" alt seg.

Men det viste seg etter restart av telefonen at var fullskjerm visningen av bildet som man måtte swipe fra toppen for å avslutte :p

Lenke til kommentar

Faan til dritt. Byttet fra Samsung fordi jeg var dritt lei telefoner som hang og restartet seg. Nå plutselig har den jævla Sony dritten begynt å henge og låse seg for et godt ord. Kamera virker ikke og plutselig så låser den seg uansett hva jeg gjør. Har alle de nyeste oppdateringene og telefonen har vært ok, helt inntil for et par dager siden. Dette begynte helt ut av det blå. Når den låser seg, så må jeg holde inn på knappen og lyd opp til den restarter seg. Da durer det tre ganger i den. Hvordan får jeg slettet cache på denne? På samsung var det bare å holde inne på knappen og lyd ned( mener jeg det var) til den startet opp med Android figuren og en spesiell meny. Får ikke til det på denne. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Meny innstillinger lagring, trykk på buffrede data. Da får du spørsmål om du vil slette dem.

Takker. Jeg avinstalerte den nye Google kamera appen og etter det har telefonen oppført seg fint. Lurer på om det var en kræsj der gitt.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaringer rundt å fjerne skjermfilmen?

Vær forsiktig når du fjerner den ihvertfall. Ellers er skjermen ømfintlig for fingermerker og smuss ettersom den ikke er oleofobisk behandlet, ett slikt middel gjorde derimot susen for min egen del når jeg hadde telefonen :)

Amobil som artikkel rundt dette middelet

http://www.amobil.no/artikler/fiks-sony-skjermenes-storste-problem-selv/156321

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaringer rundt å fjerne skjermfilmen?

Vær forsiktig når du fjerner den ihvertfall. Ellers er skjermen ømfintlig for fingermerker og smuss ettersom den ikke er oleofobisk behandlet, ett slikt middel gjorde derimot susen for min egen del når jeg hadde telefonen :)

Amobil som artikkel rundt dette middelet

http://www.amobil.no/artikler/fiks-sony-skjermenes-storste-problem-selv/156321

Takk!

Dersom du har middlet på skjermen din, hvor lenge sitter det før et nytt lag må på? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...