MrMastodon Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Eneste mystiske jeg har opplevd etter oppdatering er at exchangekontoen plutselig krever passord i stedet for pin, uten at systemansvarlig har endret på noe. Vet ikke om det er relatert til kitkat... Men det gjorde at jeg kjøpte mailappen TouchDown og det er kanskje det mest geniale jeg har gjort. Den håndterer sikkerhet internt i appen sånn at jeg kan ha telefon uten pin, og taste pin når jeg skal lese mail. Genialt! Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Andre som har problemer med at Snapchat klikker hele tiden etter den nye oppdateringen? Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Snapchat har blitt utrolig bøggete etter oppdatering ja... Kan ta 20 sek å bytte fra front til hovedkamera. Regner med snarlig fix! Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg synes egentlig at enkelte ting går litt tregere å starte, men telefonen flyter bedre. Noe som irriterer meg er at når jeg streamer Netflix, så får jeg ikke skrudd opp lyden nok. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
gt550 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Skjønner at det er KitKat som er det store i disse dager, men jeg prøver meg med et idiotspørsmål likevel:) Hva inneholder salgspakke til Z1? Mottok en fra en av de største elektrokjedene i Norge i forrige uke. Den inneholdt mobil, USB-kabel og ladehode 220V+info. Ikke headset, ladekrybbe eller skjermbeskytter.. Noen som vet om dette er som det skal være? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg fikk med samme som deg, samt ladekrybbe. Ikke headset eller skjermbeskytter. Kjøpte fra Expert. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 De fulgte med i starten men har nå i år ikke fulgt med lengre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Glad eg kjøpte tidlig nok. Ville ikke for alt i verden brukt vanlig lader daglig på den telefonen. Da har man ikke tette luker lenge hvertfall... Lenke til kommentar
gt550 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Tusen takk for all info! Da er jeg ikke gal likevel, for jeg var sikker på at da jeg testet Z1 ikke lenge etter lanseringen, var salgsesken større med alt nevnt utstyr inkludert.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Ville investert i en ladekrybbe. Helt genialt. Evt kan du kjøpe en magnetisk kontakt. Feks noe som denne: http://m.ebay.com/itm/360831323670?nav=SEARCH Endret 31. mars 2014 av learntofly Lenke til kommentar
hallvardloberg Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg sliter med å Få slått på mobildata, jeg vet hvordan man gjør det, men når jeg gjør det skjer det ingenting. Den funker ikke, selv om jeg har 3gb i måneden? Noen som har peiling? Eller sliter med det samme? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Kan det være du ikke har slått på roaming? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Flere som opplever at telefonen drar en del strøm med nye Android versjonen? Endret 9. april 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Har tenkt tanken. Men lurer litt på om det har litt med oppsettet for strømstyring å gjøre hos meg. At noen av tingene ble nullstilt e.l. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hvordan spesifiserer du det, annet enn staminamodus og de andre forhåndsinnstilte modusene? Min har gått fra 100% i morges klokka 8, til nå 74%. Og da har jeg sjekket epost to ganger og nettavisen en gang, i tillegg til disse to postene her. Syns det er litt vel dårlig, i og med at den har vært i standby modus mesteparten av tiden. Stamina og wifi er aktivert under strømsparings modus. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Opplever ingen spesiell forskjell fra 4.3 til 4.4. Telefonen har nå vært ute av laderen i 8 timer og 20 minutter, og skjermtid på 45 minutter. Er nede på 75%. Sparer ikke på lysstyrken, men har deaktivert 4G da jeg har OneCall som ikke har dette enda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Eg har sett at stamina symbolet ikke er oppe på statuslinjen lenger. Kun det eg definerer som annerledes. Men det kan hende det er blitt sånn nå. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det nye symbolet for stamina er + bak batteriikonet. For øvrig kom det ny oppdatering til telefonen nå i kveld. Skal visstnok fikse en bug med lyden, uten at jeg har merket noe til dette. Sikkert andre feilrettinger også. Lenke til kommentar
DreadK Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hei Noen som vet hvor lang tid det kan ta før alle får Android 4.4? Min Z1 har fortsatt versjon 4.3... Står både på telefonen og PC Companion at jeg har nyeste versjon. Lenke til kommentar
cooa Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Etter oppdateringen har jeg hatt feil med: - Lydnivå som er lavt helt til du skifter vekk og tilbake igjen til appen, så hopper lydnivået opp. - Snapchat har hatt problemer, dette har mest sannsynlig sammenheng med: - Defekt kameraapp. Den låser seg mellom bilder/lagrer ikke bilde når den låser seg. Men så har jeg opplevd noe urovekkende nettopp: Midt på skjermen, i topp(1cm) og bunn(0,5cm) har jeg fått det som ser ut som sprekker. Trodde først det var riper, men det er nesten ingenting i overflaten, samtidig som de gir "regnbue-effekt", som tyder på sprekker. Skjønner ikke hvordan disse skal ha oppstått. Er det andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå