learntofly Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Da har jeg fått testet KitKat litt, og så langt er jeg fornøyd. Positive endringer jeg har merket så lang: Irriterende bug i SMS appen hvor du ikke kunne se hva du skrev er fikset (scrollet ikke helt ned i tråden) Nødanrop-knappen på låseskjermen har blitt flyttet opp over mønsterlåsen, noe som gjør det vanskeligere å komme borti den ved et uhell Buggen med at man ikke kunne endre på lydeffekter (eq) har blitt fikset Chrome flyter merkbart bedre. Gå f.eks inn på VG og scroll nedover. Tidligere kunne dette hakke en del, mens nå er den silkemyk. Irriterende svart skjerm i Chrome er borte Liker og de små endringene i UI som f.eks transparent nav bar Litt usikker på om jeg liker de nye hurtiginnstillingene. Trolig bare vanesak, men likte den gamle varianten. For å komme direkte til hurtiginnstillingene må man bruke to fingre for å sveipe ned. Det er og mulig dra litt ned på høyre side, vente et kvart sekund, og så dra helt ned. Man kommer da direkte inn på hurtiginnstillingene, og trenger ikke ett ekstra trykk. Kamera har jeg ikke fått testet enda, men det jeg har lest skal det være noe bedre. Ikke noen store endringer, men blant annet raskere til å fokusere. Alt i alt en god oppdatering så langt for min del! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Funker Hangouts nå? Den fucket opp mobilen på 4.3 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Funker Hangouts nå? Den fucket opp mobilen på 4.3 Hangouts virket fint hos meg før oppdatering og funker fint nå etter. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Min kunne ikke sende MMS og meldingappen krasjet hele tiden når jeg brukte den. Måtte resettet for at MMS skulle funke. La inn igjen nå, og funker så langt.... Endret 21. mars 2014 av Dinsdale Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kan man bruke docken til å spille musikk igjennom? Hvis ja finnes det noen høytaker dock greier som passer for z1? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Docken og magnetkontakten er kun for lading. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hva tror dere om resultatet i denne testen? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10146615 Er jo ikke helt bra.. Lenke til kommentar
lktjomsland Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hei satt inn et minnekort i dag og da jeg skulle se film var alle slettet noen som har vært borti det tlf er helt ny Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Vet dere om noen musikkprogrammer som spiller av FLAC-filer? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Power Amp eller Rocket Music gjør jobben bra :-) Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Rocket music spiller vel ikke av FLAC? Jeg får det ikke til hvert fall. Skal sjekke ut Power Amp. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Rocket music spiller vel ikke av FLAC? Jeg får det ikke til hvert fall. Skal sjekke ut Power Amp. Jeg har fylt et 64gb kort med flac filer og bruker Walkmann programmet som er på tlf. Funker fint det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor har jeg ikke fått KitKat enda? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Har du prøvd å oppdatere via pc? Tror ikke den har kommet ota enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Har du prøvd å oppdatere via pc? Tror ikke den har kommet ota enda. Har ikke prøvd det nei. Trodde det bare var å oppdatere gjennom instillinger Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Min har kommet på PC men ikke på telefonen.. En i klassen fikk den til sin Z1 Compact i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Min har kommet på PC men ikke på telefonen.. En i klassen fikk den til sin Z1 Compact i dag. Da var oppdateringen kommet på plass Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Etter oppdateringen så får jeg ikke slått av vekkerklokken om morgenene lengre, må rett å slett skru av telefonen for å stoppe den. Andre som opplever dette ? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Ingen andre ?? Merkelig. Noen tips til hva jeg kan gjøre med dette ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Ta backup av telefonen, og kjør full reset. Min har ikke dette problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå