Hotel Papa Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvorfor ikke legge inn musikk lokalt på spotify? Pust rolig inn og ut nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Skjønner ikke helt hva du gjør med telefonen. Uansett bør du levere den tilbake. Noe er galt med ditt eksemplar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Skjønner ikke helt hva du gjør med telefonen. Uansett bør du levere den tilbake. Noe er galt med ditt eksemplar. Jeg bruker den helt normalt til og fra jobb . Men for hver oppdatering nå så har det blitt mer og mer kødd. En annen ting som jeg klikker av er når jeg skriver på forum/nettet med mobilen. Da lever plassering av tekst sitt eget liv om jeg skal inn å redigere posten etc. Helt forjævlig ulogisk egentlig. Men chrome er jo bugget herifra og til helvette, så problemer ligger vel der. Men det er rett og slett den mest behagelig nettleseren jeg vet om på Android. Ang. musikken jeg la innpå via Sony Bridge, så viser det seg at den faktisk aldri ble lagt over til telefonen. Fant den ihvertfall ikke med File Manager heller EDIT: Lyden til headsettet kom etter litt av og på med blåtann Må ha skjedd noe surr med paringen der. Endret 25. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 4.4!!!!!? Spør du om 4.4 eller sier du at du har fått det? Var et spørsmåltegn bak :-) Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hva er den beste metoden for å synce Outlook kalender(IMAP) med kalender på min Sony Xperia Z1? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg har bare trøbbel med youtube med min mobil, får bare opp at den ikke får kontakt med nettverket Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Noen her som sliter med dårlig dekning på T-banen/T-banestasjoner? iPhonen mistet aldri dekning i hvert fall. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hva er den beste metoden for å synce Outlook kalender(IMAP) med kalender på min Sony Xperia Z1? Legg inn google sync på pc`en din og sync begge veier, så går det av seg selv. Du må ha en googlekonto, men du trenger ikke å bruke den til annet en kalender om du ikke vil. Så syncer du alt begge veier mot Outlook og mot G-kalender og alt blir oppdatert. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Noen her som sliter med dårlig dekning på T-banen/T-banestasjoner? iPhonen mistet aldri dekning i hvert fall. I tunellene i Oslo mister ihvertfall jeg dekning, tror ikke det har noe med mobilen å gjøre da. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det interne minnet på telefonen min er nesten fullt opp (for det meste av spotify sine 5,5GB). Hvordankan jeg installere apps / spotify på microSD-kortet, evt få offline-musikken til å bli lagret der? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Slett spotify og legg det inn på nytt, da velger den største lagringsplassen. Lenke til kommentar
Tangmo Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Angrer som en liten hund på at jeg kjøpte denne mobilen. Fikk et sprekk i glasset 5 dager at jeg kjøpte mobilen, uten at jeg gjorde noe ekstremt som normalt sett skulle føre til sprekken. Fikk byttet LCD,noe som kostet meg kr 2 000. Har nettopp kommet fra ferie på Tenerife. Mobilen var ubrukelig i skarpt sollys. Så bare en svart skjerm. Tok et bilde av sønnen min i bassenget,mens han dykket. Jeg hadde mobilen 10 cm under vann i ca 5 sekunder. Etter det har ikke berøringsskjermen virket. Jeg får startet telefone. Når jeg trykker på kameraknappen, så tar den bilde. Det er bare berøringsskjermen som ikke virker. Ubrukelig med andre ord. Er det sånn at når skjermen byttes, så er ikke telefonen vanntett lenger? Fikk ingen info fra Kundeservice at så var tilfelle. Vet ikke om jeg orker en ny runde med reparasjon på telefonen. Har bestilt en Nokia Lumia 1520, og håper på bedre lykke nå. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvis du sendte den inn til offisielt verksted burde det gå på garanti Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Da er KitKat sluppet: https://twitter.com/SonyMobileNews/status/446213968378736640 1 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Da er KitKat sluppet: https://twitter.com/SonyMobileNews/status/446213968378736640 Noen som har oppgradert? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har enda ikke fått oppdateringen (har prøvd både trådløst og med kabel). Betyr det at de ikke har sluppet den i Norge enda? Noe som har fått oppdateringen? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Har ikke fått oppdateringen ennå, jeg heller. Det er best å holde utkikk etter den på dataen med telefonen koblet til. Der pleier den å komme først. Er det sånn at telefonoperatør har innvirkning på når den kommer? At f. eks de med Telenor ikke får den samtidig som de med Netcom? Jeg har egentlig gledet meg til kitkat en stund nå, og tror jeg kommer til å bli litt skuffet egentlig. Vet ikke om det er så mye som er blitt oppgradert. Håper først og fremst på bedre kamera-algoritmer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hadde kitkat på min nexus 4 men deaktiverte det meste av nye ting. Lenke til kommentar
b-bert Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Da ligger KitKat 4.4.2 klar til nedlasting fant ikke noe via OTA, men dukket opp på Sony Bridge for Mac. Ser veldig bra ut så langt 1 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Da var den oppdatert til 4.4.2 Byggnummer 14.3.A.0.681 Endret 20. mars 2014 av larax62 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå