larax62 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hangouts funker fjell her. Var litt tull for noen måneder siden, avinstalerte da og brukte den vanlige appen. Innstalerte Hangouts igjen for ca en måned siden og nå funker den helt sjef.... Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ser det ikke bare er meg som sliter riper i plastikkfilmen som ligger på skjermen. Jeg tok kontakt med Sony, og fikk følgende svar: Thank you for contacting Sony Xperia™ Online Support. Some consumers remove the Anti Shatter Film, which itself doesn´t void the warranty of the device. However, any physical or cosmetic damages to the display and/or the back cover where the ASF is removed will void the warranty. As part of Sony Mobile's commitment to excellent customer service, we offer a wide variety of mobile products to suit your lifestyle. If you require more information, or have any other questions, please visit www.sonymobile.com. Kind Regards,Eliana Sony Xperia US Customer Services Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har som sagt fjernet den filmen, og gnidd inn den omtalte oleophobiske væsken på skjermen. Føler ikke den holder fettmerker og slik unna så utrolig godt i lengden, men skjermen er uten tvil langt mer behagelig i bruk Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Så skjermen er mer behagelig å bruke, når du har tatt av den filmen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Så skjermen er mer behagelig å bruke, når du har tatt av den filmen?Det vil jeg ikke påstå. Heller tvert i mot. Men følger du dette trikset, blir det straks en mer behagelig opplevelse: http://www.amobil.no/artikler/fiks-sony-skjermenes-storste-problem-selv/156321 Endret 20. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen som har tips til god skjermbeskytter? orker ikke middemådige plastfilmene man får kjøpt over alt lenger. gjerne matt Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen andre som opplever at når den er ladet til 100% og den blir frakoblet laderen så går den første % ganske fort, altså ned til 99% og så ligger den der? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jepp, min gjør det samme. Har gjort det siden den var ny Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Throw.... Hvordan får eg bort det? Får plutselig et ikon at tror koble til Ford audio. Og nå får eg ikke blåtann til å koble til som før.... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Nederste linja hvor man har knappen til alle programmene, meldinger, telefon osv er borte. Bruker Nova launcher. Noen som vet hvordan jeg får den tilbake? Edit: kanskje tulle litt mer med mobilen før jeg spør neste gang. Var bare å holde inne på hjemmeskjermen og få opp nova actions også toggle dock Endret 23. februar 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Noen som har prøvd seg med en slik? http://www.witrigs.com/premium-tempered-glass-screen-protector-film-for-sony-xperia-z1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Noen andre som opplever at når den er ladet til 100% og den blir frakoblet laderen så går den første % ganske fort, altså ned til 99% og så ligger den der? Det er meningen, tror jeg. MacBook Pro lader ihvertfall ikke høyere enn 99% for ikke å slite ut batteriet, tipper det er det samme på mobilen din. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Noen som har prøvd seg med en slik? http://www.witrigs.com/premium-tempered-glass-screen-protector-film-for-sony-xperia-z1 Nei, men denne her reddet skjermen min i ett ganske utrolig fall ett par. mnd etter kjøp: http://www.mobilezap.com.au/40820-muvit-tempered-glass-screen-protector-for-sony-xperia-z1.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 hjelp meg å skjønne. Z1 kan ikke filme 4k, men nylig annonserte Z2 kan. Begge har samme kamera. Så hvorfor kan ikke da Z1 filme 4k også? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 De har samme bildebrikke, men ikke samme brikker for håndtering av bilde. (filmrullen er den samme, men fremkallingsutstyret er bedre på z2) Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 4.4!!!!!? Spør du om 4.4 eller sier du at du har fått det? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) 4.4!!!!!? Spør du om 4.4 eller sier du at du har fått det? update center sier "den siste android programvaren fra sony er nå tilgjengelig" oppdatering: Etter oppdatering står det fortsatt at telefonen kjører jellybean 4.3 Endret 25. februar 2014 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Så da fikk du også den oppdatering de andre fikk rundt nyttår? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Fantastisk. La innpå ett album nå, men ikke faen om Walkman dritten finner sangene?Edit. Fy faen i helvete altså. Kobler meg opp med blåtann headsett, men lyden kommer ut møkka høytalerne på mobilen. Telefonen er jo helt mongo etter fabrikk resettingen i dag. Enda verre enn før. Dra til helvete EDIT: Etter noen klassiske restarter roet det seg. Virket som om telefonen måtte "kjøre seg inn" etter fabrikk resttingen Endret 26. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå