Hotel Papa Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Bra dekning her også. Kan det ha noe med simkortet å gjøre? Når jeg tenker meg om, så skjedde det et par ganger med iPhonen min også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Var det ikke noen andre i denne tråden som fikk nytt simkort, og da løste detta seg ? Jeg opplever derimot at flere og flere apps kødder seg for hver oppdatering. Siden jeg oppdaterte telefonen i går kveld har touch sluttet å fungere i både facebook, Chrome og snapchat. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Eneste jeg har merket er at chrome ofte er helt svart med en gang man åpner den. Helt fin etter litt scrolling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Eneste jeg har merket er at chrome ofte er helt svart med en gang man åpner den. Helt fin etter litt scrolling. Dette skjer også her. Kom ved oppdateringen til 4.3 for min del, ikke store problemet men det drar ned inntrykket noe. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Eneste jeg har merket er at chrome ofte er helt svart med en gang man åpner den. Helt fin etter litt scrolling.Dette skjer også her. Kom ved oppdateringen til 4.3 for min del, ikke store problemet men det drar ned inntrykket noe. Ser ut som at det er en del med 4.3 som har dette problemet, ikke bare Sony men samsung også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det er google som roter det til ja, jaja kommer vel en fix Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det er google som roter det til ja, jaja kommer vel en fix Det er tross alt android Get used to it Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Stemmer det bare ett halvt års tid igjen til bytte, hang on! Endret 2. februar 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Har noen opplevd ekstremt høyt volum på Telefonsamtaler? Volum er skrudd ned til minimum, og høyttaler er av... Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Der kom det en system oppdatering på 50+ mb, instalerte den. Ser det står enda 4.3 så regne med det var en del fixes eller noe 4.3.3 kansje, noen som vet ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Den må jo sjekkes ut asap. Jeg har vært rimelig forbannet på mobilen min etter 4.3 oppdateringen. Hele tiden noe faenskap, slike små irritasjonsmoment som gjør at jeg savner iphonen min Fikk forøvrig dette oleofobiske middelet fra Japani dag, det funker helt knall! Skjermen har aldri hatt mindre fettmerker og har aldri vært mere behagelig i bruk Så får jeg se hvordan det holder seg over tid http://www.amobil.no/artikler/fiks-sony-skjermenes-storste-problem-selv/156321 Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Stilig, ser mangen klage på filmen som er på skjermen men jeg har ikke en ripe i den enda så drøye den litt. Samt miste garanti er vel heller ikke noe. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Kan det ver denne updaten som kom ? http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z1_and_z_ultra_receive_a_small_firmware_update-news-7705.php Endret 11. februar 2014 av Digidice Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Min film holdt også veldig bra ettersom jeg i utgangspunktet er svært forsiktig med mobilene mine. Men ene katta presterte jo faktisk å klore opp nederste halvdel noe så jævlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Der kom det en system oppdatering på 50+ mb, instalerte den. Ser det står enda 4.3 så regne med det var en del fixes eller noe 4.3.3 kansje, noen som vet ? Fikk du denne via mobilen eller måtte du koble opp mot PC/Mac? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Via mobilen på wifi Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Der kom det en system oppdatering på 50+ mb, instalerte den. Ser det står enda 4.3 så regne med det var en del fixes eller noe 4.3.3 kansje, noen som vet ? Finner ingen oppdatering hverken via OTA eller pc/Mac. Er du sikker på at det ikke er den oppdateringen som kom 1 februar du har tatt ned nå? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hva er byggnummeret på den nye oppdateringen? Jeg har 14.2.A.1.136, og den lastet jeg ned via PC for en uke eller to siden. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hva er byggnummeret på den nye oppdateringen? Jeg har 14.2.A.1.136, og den lastet jeg ned via PC for en uke eller to siden. Det er den jeg har også. Tok den ned 1 februar. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Den må jo sjekkes ut asap. Jeg har vært rimelig forbannet på mobilen min etter 4.3 oppdateringen. Hele tiden noe faenskap, slike små irritasjonsmoment som gjør at jeg savner iphonen min Fikk forøvrig dette oleofobiske middelet fra Japani dag, det funker helt knall! Skjermen har aldri hatt mindre fettmerker og har aldri vært mere behagelig i bruk Så får jeg se hvordan det holder seg over tid http://www.amobil.no/artikler/fiks-sony-skjermenes-storste-problem-selv/156321 Du tok av beskyttelsen og hadde det rett på glasset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå