einherjer83 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har brukt både mobilen (resette), samt PC-companion (reparere/resette). PC-companion hevder at jeg har den nyeste programvaren, og er det som får meg til å stusse. Ikke hørt om flere med samme modell som fortsatt ikke har fått 4,3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) MEn har du avinstallere alt manuelt og så installert på nytt? Jeg griper kanskje etter halmstrå her, men alt er verdt å prøve. Endret 25. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
einherjer83 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 MEn har du avinstallere alt manuelt og så installert på nytt? Jeg griper kanskje etter halmstrå her, men alt er verdt å prøve. Programvaren på mobilen mener du? Hvordan gjøres det? Formaterte PCen min i går, og la inn PCcompanion fra scratch, så er nok ikke der feilen ligger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Mente på PC ' en. Men da er nok ikke problemet der nei. Lenke til kommentar
einherjer83 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Men hadde vært greit å vite hvordan brukeren over her fikk SUS til å funke på denne mobilen, når jeg ikke finner denne modellen på listen. Føler meg som et enormt spørsmålstegn ang hele greia nå gitt Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Men hadde vært greit å vite hvordan brukeren over her fikk SUS til å funke på denne mobilen, når jeg ikke finner denne modellen på listen. Føler meg som et enormt spørsmålstegn ang hele greia nå gitt Valgte enkelt og greit telefonen fra lista, og fulgte instruksjonen på skjermen. Valgte z1, men måtte ikke velge mer detaljert modell (ikke spesifikt c6903). Sikker på at vi snakker om samme program? http://www.sonymobile.com/no/tools/update-service/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Min z1 er også NetCom og har 4.3 Lenke til kommentar
einherjer83 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Men hadde vært greit å vite hvordan brukeren over her fikk SUS til å funke på denne mobilen, når jeg ikke finner denne modellen på listen. Føler meg som et enormt spørsmålstegn ang hele greia nå gitt Valgte enkelt og greit telefonen fra lista, og fulgte instruksjonen på skjermen. Valgte z1, men måtte ikke velge mer detaljert modell (ikke spesifikt c6903). Sikker på at vi snakker om samme program? http://www.sonymobile.com/no/tools/update-service/ Her er modellene jeg kan velge fra. Ville vært logisk å velge den som er avmerket, men ble litt usikker når det stod C6916 serrø. Men skal jeg prøve den? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kan ikke huske at det så slik ut når jeg brukte sus, men sjekket nå og da er den slik. Jeg tolker det slik at det er den du skal bruke. Tror uansett det verste som kan skje er at du får beskjed om at det er feil. Ser ut som valget er for Z1 og Z1s. Z1s er så vidt jeg vet en amerikansk versjon av telefonen. Lenke til kommentar
einherjer83 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Fortsatt ingen oppdating dessverre :-/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Noen som vet om en holder man kan ha til bilen? Sett litt på Brodit sine, både den med ladefunksjon og den uten.Tenkte kanskje noe sånt, også strekke en slik magnet - usb kabel gjennom dashbordet. Har en holder fra brodit som jeg brukte til iphonen min, så braketten burde vel passe.Link: http://brodit.se/product.html?id=511566&pn=prod&brand=Sony&model=Xperia%20Z1Edit: link lagt til Endret 26. januar 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Brodit er knall. Har hatt den til de to siste mobilene mine og kommer nok til å kjøpe en til min Z1 også. Har man holder fra brodit fra før kjøper man kun selve holderen, montasjesettet til bilen er det samme som før. Eg har typen som er montert internt med strøm. Når eg bytter denne må eg bare bytte i pluggen som sitter under styret. Veldig greit. Men de koster nok kronasjer..... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Ja, vært veldig fornøyd med holderen til iPhonen min! Kjører den sammen med Parrot MKi9200 og det virker veldig bra. Sett litt på denne: http://brodit.se/product.html?id=513566&pn=prod&brand=Sony&model=Xperia%20Z1 men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal koble den til strømnettet. Tenkte kanskje derfor bare å gå for den jeg linket til i det første innlegget også kjøpe en slik kabel: Har en USB utgang på Parroten, det burde vel funke? Edit: Dette er jo en overkommelig pris: https://www.thandel.no/thandel/default.asp?page=vare&ProdusentID=B511566 Så det var diskutert slike ladekabler for en stund siden. Kom dere fram til noen som funket bedre enn andre? Endret 26. januar 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Den du linker til er den typen eg har. På den gamle bilen var den koblet til sigarett tenneren, det gjorde eg selv. Når eg kjøpte ny bil fikk eg Ford til å gjøre jobben. Da koblet de den til et sted som ikke har strøm når tenningen er av. Det er good. Skal eg nå ha ny til min z1 så kobler eg bare til den nye i omformeren på bildet. Slipper elektrisk kobling. Lenke til kommentar
foto_12 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Har dere noen anbefalinger ang. lade kabel til Z1 Compact. Denne her passer Z1, men kan man bruke den på Z1 Compact ?.http://www.mytrendyphone.no/shop/sony-xperia-z1-122962p.html Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Er det mulig å laste ned en app der man kan se "mine filer"? En annen ting, kjøpte nettopp et SD-kort, men telefonen finner ikke kortet... Prøvde å bruke den på en S4, og der fungerte kortet glimrende. Prøvde et annet kort på mobilen også, men det fungerte heller ikke. Noen tips? EDIT: SD-kortet fungerer etter reinstallering. Endret 28. januar 2014 av RonF...ingSwanson Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Er det mulig å laste ned en app der man kan se "mine filer"? ... Jeg bruker Astro file manager. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hva slags format er best å bruke på SD kortet? exFat eller NTFS? Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hva slags format er best å bruke på SD kortet? exFat eller NTFS? Bare exFat som fungerer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ok, kortet kommer vel med fat32 som standard? Kan telefonen formatere det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå