Vallhall Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Tror "fanboyene" får ta seg av den biten der, jeg vet hva jeg har å ser å er jeg fornøyd så tipper jeg 90 % av dere andre og er det :-) Jeg er inneforstått med at det ikke er et dedikert kompakt kamera jeg har, noe de siste 10%ene ikke gjør :-) Jeg har også One, og hvor mye bedre kamera mener du Z1 har? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Skal vel ikke så mye til å ha bedre kamera enn One heller da Endret 28. september 2013 av Apox 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Skal vel ikke så mye til å ha bedre kamera enn One heller da Å sier du d, har også Note 2 som jeg syns tar gode bilder, men One enda bedre....å da særlig i dårlig belysning, så da må jo Z1 være veldig god Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Her er ihvertfall noen bilder jeg fant med ett raskt søk på google, har ikke sjekket dem ut selv da. http://www.xperiablog.net/2013/09/09/xperia-z1-in-camera-shootout-against-the-htc-one-iphone-5-lg-g2-lumia-925-and-galaxy-s4/ Lenke til kommentar
uzibjorn Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Så bra Du slapp å kjøre en gjenoppreting som jeg tipset om ? Det var noe av det første jeg gjorde når jeg oppdaget problemet, men når det ligger i FW så hjelper det lite. Fungerer stabilt nå så da er jeg happy =) Fremdeles skuffet over at det er såpass store problemer. Får håpe inntrykket bedrer seg med dagene som kommer! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg har også One, og hvor mye bedre kamera mener du Z1 har? Mulig jeg hadde en "søndags" utgave av ONE, men kameraet der syntes jeg aldri var bra. Så bassert på min ONE og min Z1 er det som natt og dag. Å det kun bassert på det lille jeg har tatt av bilder innendørs Lenke til kommentar
r2mmosky Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Lading løsning, http://dx-box.com/brand-new-magnetic-usb-charging-cable-adapter-for-sony-xperia-z1-xperia-z-ultra.html http://www.xperiablog.net/2013/09/24/sonys-dk30dk31-charging-dock-can-be-hacked-to-use-the-magnetic-cable-instead/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Er skeptisk til 3.parts ladeløsninger uansett hva det måtte være altså Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Noen som har mottatt telefonen som kan si noe om lydkvaliteten og volum med headsett koblet til? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Ja....alt skrytet måtte jo føre noe negativt med seg. Fikk en sms, leste den og telefonen daua vekk i hendene på meg. Får ikke liv i den igjen nå :-( Tilføyelse: Etter å ha lest litt rundt om var løsningen å holde power knappen inne samtidig med lyd OPP. Da skrudde telefonen seg på igjen og alt er inntakt Det jobbes med oppdateringer for problemet da det er kjent for Sony Jeg er happy for å få liv i den igjen :-) Endret 29. september 2013 av Andynator 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Etter det jeg leser her, blir det ihvertfall ikke noe kjøp av nåværende "batch" 1 Lenke til kommentar
uzibjorn Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Om noen sliter med at baklyset ikke slår seg på etter telefonen har godt i dvale så har jeg en løsning. Først trykk av-/på-knapp til du ser skjermen er på (hold telefonen i vinkel så ser du at LCD delen av skjermen er på, men ikke baklyset altså), trykk deretter på kameraknappen så skal alt fungere. Dette problemet dukker ikke opp når du er på WIFI, bare når du er tilkoblet 4G, 3G el… Ohhhh Joy Noen som vet når Note 3 kommer ut ??? haha, degilig med 2 ukers returrett! Endret 29. september 2013 av uzibjorn Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 vel, note 3 kan komme når den vil, samsung kjøper ikke jeg uansett litt oppdateringer her så får du ikke bedre ;-) 1 Lenke til kommentar
uzibjorn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 vel, note 3 kan komme når den vil, samsung kjøper ikke jeg uansett litt oppdateringer her så får du ikke bedre ;-) Enig i at Samsung ikke har det beste brukergrensesnittet, men når man ser på HW så må jeg si at de hjør en fantastisk jobb. De får inn en skjerm som er 0,7" større i en enhet som så vidt er større en Z1. Det er imponerende, og de er som regel ganske bug frie. har 14 dagers angrerett så jeg får ta en vurdering i løpet av den perioden. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva laster en ned podcast med på denne? Må laste ned fra market? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg kan prøve å få tatt noen bilder med Z1 vs Lumia 920 i morgen og få lagt ut om noen ønsker det! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Post gjerne hvilke kamera modus og slikt du bruker også Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Merker STOR forskjell på lyden i de medfølgende øretelefonene fra htc one og z1. Z1 fremstår som komplett bassløs i forhold, men kanskje htc puttet med bedre headphones ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du fikk i det minste med ørepropper Ikke det store tapet da det renner over av slikt her i heimen. Bruker for det meste Parrot Zik headsettet over BT uansett. Ellers har jeg alltid ett trofast Klipsch sett med propper liggende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå