just1user Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Antar at estimatene Z1 lager på batterilevetid er basert på bruken av telefonen? Min Z1 er aktiv så og si hele dagen, mest surfing, snap, FB osv... Føler at disse tallene stemmer for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg er ikke imponert over kamera. Kjører litt 20 mp, men syntes blitzen ødelegger, så prøver uten denne, men det blir mye støy. For meg er 920 med OIS fremdeles best. (har ikke 1020) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Synes og blitsen er i overkant ivrig. Pleier å tvinge denne av, og heller skru den på når jeg mener det er behov. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg ser at denne telefonen nå stadig faller i pris. Expert/Elkjøp for 4495,- fra nå av. Men jeg har litt problemer med dette da kamera er veldig prioritert hos meg. Derfor har jeg fremdeles Nokia 808 purewiev. Med det nå nærmest nedlagte operativsystemet Symbian, men likefullt fortsatt det aller beste mobilkamera. Derfor...når det gjelder Z1. Tester skryter kameraet opp i skyene. Brukere (mange, men kanskje ikke alle) dømmer kameraet bånn i bøtta. Hva er riktig? Er kameraet fremdeles dårlig "ut av esken"? Har noen SW oppdatering gjort det bedre? Er det bare i "auto", det tar dårlige bilder og man får de bedre ved manuell innstillinger? Har tatt en del bilder nå i jula med min 808, som er helt rå. Men, skulle gjerne hatt android, med de mulighetene det har. Og kunne derfor kanskje senket kravet bitte litt.... Hva mener dere? Kom gjerne med bildeeksempler. Da synes det altså som at Nokia 808, fremdeles er så veldig mye bedre enn Xperia z1, at det overhode ikke er snakk om små marginer. Sånn ser det i hvert fall ut de fleste steder jeg har lest. Litt synd egentlig. At det ikke kommer en androidtlf, som kommer opp påå 808 nivået, hva gjelder kamera. Da blir det vel til at jeg beholder den jeg har en tid fremover. Lenke til kommentar
steffnde Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg har mistet "ladelokket" til Z1, altså det lille lokket foran micro-usb inngangen. Synd å miste siden det gjør at den ikke lenger er vanntett. noen som vet om det er mulig å få kjøpt et slikt separat? Evt. hvor? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hvorfor brukte du use til lading i det heletatt? Ebay har sikkert det Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Kjip ting å miste! Men jeg synes du burde ta den tilbake der du kjøpte den, og høre om de kan gjøre noe. Jeg mener at den standarde garantien på forbrukerelektronikk (tror det er 2 eller 5 år) skal gjelde her Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ikke om Han har klart å rive den av selv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Tror jeg har åpnet og lukket min max 8-10 ganger. Endret 5. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg har mistet "ladelokket" til Z1, altså det lille lokket foran micro-usb inngangen. Synd å miste siden det gjør at den ikke lenger er vanntett. noen som vet om det er mulig å få kjøpt et slikt separat? Evt. hvor?Du finner det her: http://www.parts4repair.com/sim-cover-usb-cover-sd-cover-for-sony-xperia-z1-l39h-black/ Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Klarer ikke å ende MMS lenger. SMS-appen krasjer. Noen som har opplevd. Har 4.3. har lest om andre med samme issue, men finner ingen klare svar. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bruker du Hangouts som meldingsapp? Var et problem med MMS i denne på tidligere versjoner. Trodde det var fikset nå, men personlig har jeg gått tilbake til den medfølgende appen. Hvis ikke ville jeg prøvd å laste ned innstillingene fra operatør på nytt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Brukte hangouts, men det var så mye krøll, så jeg stoppet. Bruker stock nå. Syntes den er bra. Har prøvd flere, men de funker heller ikke.Prøvd å laste ned innstillinger på nytt, men funket ikke. EDIT: Fikset med en clean-install. Endret 6. januar 2014 av Dinsdale Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det kjedelige er at kamera fortsatt ikke fungerer på noen 4.4.2 rom. Noe du klarer å finne ut av? Har ikke rukket å sett på det men ser at en del andre knotter med det. Når jeg får tid skal jeg se på bluetooth og rild-problemene, ved mindre andre finner ut av det først Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Noen som vil dele hvordan oppsettet deres er på mobilen? Tenker da visuelt. Themes og slikt. Trenger inspirasjon Har bare et standardbilde. Tar også i mot linker etc. Endret 6. januar 2014 av RonF...ingSwanson Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Noen som vil dele hvordan oppsettet deres er på mobilen? Tenker da visuelt. Themes og slikt. Trenger inspirasjon Har bare et standardbilde. Tar også i mot linker etc. Slik ser (og så) min homescreen ut Lenke til kommentar
cirka Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Bitte litt off topic kanskje, men.... Er det noen som synes Z1 kan bli i største laget. Til tross for litt mindre batteri og lavere oppløsning på skjerm (som man kanskje ikke ser), så er dette kanskje mer passende i lommen? http://www.amobil.no/artikler/sniktitt-sony-xperia-z1-compact/155644 Eller er det flere bakdeler her, i forhold til den store utgaven? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er det noen som har noen deksler/futturaler å anbefale?-Deluze Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har ikke rukket å sett på det men ser at en del andre knotter med det. Når jeg får tid skal jeg se på bluetooth og rild-problemene, ved mindre andre finner ut av det først Satt oppe i natt og så på mobildata. Fikk det til å funke til slutt og sendte inn patch til FreeXperia, så får vi se om neste build som slippes har den med. Nå har jeg ihvertfall CM11 kjørende fint på min Z1! Endelig 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er det noen som har noen deksler/futturaler å anbefale? -Deluze Krusell sitt/sine deksel er ganske bra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå