Christoffero89 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Med kun å ha tommelflaten? Ikke noe over leddet Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Men det funket ved å kun bruke tommelspissen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jepp. Perfekt. Testet med å tegne og touchen falt aldri ut. Bare lei av at av og til zoomer den inn om jeg ikke bruker spissen Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Men da er det kanskje noe i det... Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Veldig merkelig måte å scrolle på heheMen tror som nevnt tidligere at det er dobbel tapp/dra for å zoome funksjonen du greier å løse ut med å scrolle slik. Og det er en veldig fin funksjon i Chrome. (Syns jeg) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Er Ikke dobbeltappet men heller telefonen som registrerer tommelen som to fingre noe jeg synes er rart da ipaden ikke kjør det samme eller andre Sony telefoner jeg testet på Endret 28. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er Ikke dobbeltsporet men heller telefonen som registrerer tommelen som to fingre noe jeg synes er rart da ipaden ikke kjør det samme eller andre Sony telefoner jeg testet på Har prøvd å få til problemet ditt på en S4. Men det er ikke mulig. Så det må være noe som er "feil" med telefonen din, så den registrerer et trykk før du drar. Eller så gjør du det på en litt annen måte enn jeg. Men bruker du faktisk å scrolle på den måten der? Var skikkelig ubehagelig spør du meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Haha. Holder litt annerledes men var tungt å filme med Ipad med en hand hehe. Men kan Jones om jeg klarer å leve med det til z2 kommer om noen mnder Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har tendenser til det samme. Litt irriterende, men ingen big deal. Gjelder i alle apper, og ikke kun Chrome. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ok. Da driter jeg i problemet og nyter telefonen Lenke til kommentar
simws Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kan ein stole heilt på at Z1-en er FULLSTENDIG vanntett? Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Til dere som skryter av batteriet på Xperia Z1. Dersom batteriet har gått fra 100% til rundt 15% iløpet av en dag med mye bruk, hvor lenge har skjermen vært aktivert da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Det må du nesten sjekke selv: Innstillinger-->Strømstyring-->Batteribruk-->Skjerm Endret 29. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ja, jeg vet hvordan jeg finner det. Men synest ikke batteriet mitt er så imponerende bra, så kunne tenkt meg å ha noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noen tanker etter 20 timer med Z1: De første jeg reagerer på med min nye Z1 er at skjermen mister litt plass i bunn når de tre knappene skal være en del av skjermen... Så da er egentlig skjermen på størrelse med en HTC One hvor knappene er utenfor skjermen. Og med tanke på hvor god plass det er mellom rammen på telefonen og yttersiden av skjermen er dette for dårlig etter min mening! Mulig det er jeg som er på bærtur, men fargene på skjermen føles litt blasse/utvannet sammenlignet med HTC One som hadde en helt ekstremt god fargegjengivelsen etter min smak hvertfall. Kameraet foran tar ganske bra bilder til å være et frontkameraet, men det er kun når det er perfekte lysforhold. Med en gang det er litt mørkt så blir det så kornete at man kan telle pikslene på en hånd. Det positive jeg har merket meg etter 20 timer med Z1 er at designet er ekstremt bra, veldig fornøyd med hva Sony har gjort med Android, en dedikert kamera tast og dokken som følger med! 1 Lenke til kommentar
just1user Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Er veldig fornøyd med batteriet på min Z1: Bruker Stamina-mode og Snapdragon Battery-guru. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noen bilder og sammenlikning med andre telefoner her, http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=14041 Selvfølgelig på et forståelig språk 1 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Experimental CM11 build ute nå. 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det kjedelige er at kamera fortsatt ikke fungerer på noen 4.4.2 rom. Noe du klarer å finne ut av? Lenke til kommentar
paul22 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Er veldig fornøyd med batteriet på min Z1: Bruker Stamina-mode og Snapdragon Battery-guru. Det er noe galt med batteriet ditt, så det er ikke så rart at det er varierende erfaringer med batterilevetid. Selv er jeg veldig fornøyd og lader bare hver 2-3 dag. Men tilbake til batteriet ditt, jeg kjører ikke med noen av de sparemodusene og ved 40% lading, har jeg 16 timer levetid, noe som etter min erfaring stemmer greit. Skrur jeg på alt det du har på så får jeg 1 dag og 11 timer, ved 40% lading.... Det er en fyr med tilsvarende batteritid som meg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1535782&p=21194906 Endret 2. januar 2014 av paul22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå